روایت جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از قدرت نیروهای مسلح

روایت جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از قدرت نیروهای مسلح

ایرنا نوشت: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس، یکی از مهمترین مولفه‌های گام دوم انقلاب را قدرت و توانمندی نیروهای مسلح ارزیابی کرد.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس، فرماندهان و دانشجویان برتر دانشگاه افسری امام علی (ع) بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید ایرانی قوی داشته باشیم که یکی از مولفه‌های مهم در گام دوم انقلاب داشتن نیروهای مسلح قدرتمند است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به نقش پیشکسوتان در تمامی عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: پیشکسوتان ارتش همیشه قهرمان، سال‌های عمر با برکت خود را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب کرده و استفاده از تجربیات این عزیزان به ویژه برای دانشجویان جوان لازم و ضروری است.

نعمتی دانشجویان را الگویی مطلوب خواند و تاکید کرد: شما دانشجویان ولایتمدار دانشگاه افسری امام علی(ع) بعد از فارغ‌التحصیلی از این دانشگاه مقدس، به عنوان نماد و الگویی نیکو برای افرادی که قصد ورود به این دانشگاه وارد می‌شوند محسوب می‌شوید؛ قدر و جایگاه خود را بدانید و در این راستا سعی کنید و از تجارب ارزنده فرماندهان به نحو شایسته استفاده کنید.

وی به روحیه انقلابی‌گری دانشجویان اشاره و تصریح کرد: روحیه انقلابی‌گری شما دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) باید بعد از فارغ‌التحصیلی از این دانشگاه ادامه‌دار و پا برجا باشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص ولایتمداری دانشجویان به ویژه در برپایی و برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم گفت: جلوه‌های نورانی را شما در ایام محرم با عموم مردم ولایتمدار در این دانشگاه با عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) تجربه کردید، و این مهم (یعنی تبدیل شدن پادگان‌های ارتش به حسینیه و مجلس عزای امام حسین(ع) )، مایه افتخار است.

نعمتی وظیفه نیروهای مسلح را در گام دوم انقلاب بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب ما باید یک ایران قوی داشته باشیم، یکی از مولفه‌های قوی بودن، نیروهای مسلح است، و یکی از این نیروها، نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که شما فرماندهی و مدیریت‌های مختلف یگان‌های نیروهای زمینی ارتش را به عهده خواهید گرفت.

23219

پست بعدی

ببینید | رهبر انقلاب: تصاویر هالیوودی از ارتش آمریکا واقعیت ندارد

ی اکتبر 3 , 2021
رهبر انقلاب فرمودند: عنصر اساسی و حیاتی معنوی، روحیه اخلاقی و توجه به خدای متعال و معنویات در ارتش آمریکا وجود ندارد؛ این نکته پندآموزی است و البته ماهیت ارتش آمریکا همین است. منبع: صداوسیما دریافت 1 MB 265 256

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000