امیر حاجیلو: انتقال نیروها و تجهیزات به رزمایش فاتحان خیبر ۴۸ ساعت زمان برد

امیر حاجیلو: انتقال نیروها و تجهیزات به رزمایش فاتحان خیبر ۴۸ ساعت زمان برد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش، مدت زمان انتقال نیروها و تجهیزات به منطقه رزمایش فاتحان خیبر را کمتر از ۴۸ ساعت عنوان کرد که با موفقیت با انجام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیرسرتیپ «علی حاجیلو» گفت: رزمایش فاتحان خیبر با به کارگیری بخشی از توان یگان‌های عمده شمال‌غرب کشور از جمله یگان‌های مستقر در استان‌های قزوین، مرکزی، تهران، گروه پهپاد نزاجا و هوانیروز انجام شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش افزود: رزمایش‌ها، مرحله تکمیلی آموزش‌ها هستند و چون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال بروزرسانی ساختار و تجهیزات و توسعه دانش نظامی است، برای هماهنگی ساختار جدید، آموزش‌ها و نیروها، لازم است در رزمایش‌های مختلف کارایی این بروزرسانی‌ها در میدان عمل تمرین شوند.

سرتیپ حاجیلو خاطرنشان کرد: ما طبق دستوراتی که از سلسله مراتب فرماندهی دریافت می‌کنیم در نقاط مختلفی که تشخیص داده شود رزمایش‌ها را اجرا می‌کنیم و برای رزمایش فاتحان خیبر نیز انتقال تجهیزات و نیروها به منطقه کمتر از ۴۸ ساعت انجام شد.

رزمایش فاتحان خیبر نزاجا از امروز جمعه ۹ مهرماه با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز در منطقه عمومی شمال غرب کشور و بین محور پلدشت – جلفا آغاز شده است.

۲۳۲۳۱

پست بعدی

انتقاد عاشقان شمس و مولانا از سراسر جهان از ساخته نشدن بارگاه شمس در خوی

ج اکتبر 1 , 2021
ایسنا نوشت: به مناسبت هشتم مهرماه روز تولد مولانا در شهر قونیه ترکیه مراسم بزرگداشت مولانا با حضور چهره های شاخص موسیقی از سراسر جهان همه ساله برگزار شد. امسال این قرعه بنام علیرضا قربانی و "عالیم قاسم اف" افتاد و این دو چهره شهیر موسیقی برنامه ترکیبی خود را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000