یک تغییر مهم سیاسی در قم/ استاندار حکم جدید صادر کرد

یک تغییر مهم سیاسی در قم/ استاندار حکم جدید صادر کرد

با حکم سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، حسن محبوبی بعنوان سرپرست اداره‌کل سیاسی و انتخابات استانداری قم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، در پیام سیدمحمدتقی شاهچراغی آمده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده شما و به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب می شوید.

استاندار قم افزوده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجه و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از فرصت‌ها و توانمندی‌ها در انجام امور محوله و همچنین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی با تاکید بر شاخص‌های عدالت محوری، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی،‌ موفق و موید باشید.

مرتضی بابایی پیش از این و از آبان ماه سال ۹۶ مسوولیت اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری قم را بر عهده داشت.

2323

پست بعدی

یخچال‌های دوقلوی بازار چند؟‌

پ ژانویه 6 , 2022
در بازار لوازم خانگی برای خرید یخچال‌های دوقلوی، محبوب و پرطرفدار باید بودجه‌ای بین 14 میلیون و 400 هزار تومان تا 161 میلیون تومان در نظر بگیرید. به گزارش خبرآنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد ارزان‌ترین محصول بازار ، یخچال فریزر دوقلو پارس سفید. مدل بوران است که با قیمتی از 14 […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000