خبرهای مهم از جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

خبرهای مهم از جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

مهر نوشت: سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: این شورا برخلاف جریان‌های موسمی در ایام انتخابات مقطعی عمل نمی‌کند و جلسات آن آغاز شد.

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اعلام خبر از سرگیری جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اظهار کرد: جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عصر روز گذشته (۲۴ شهریور ماه) با حضور اکثریت اعضا به ریاست غلامعلی حدادعادل و دبیری پرویز سروری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تحلیلی از آخرین وضعیت کشور ارائه و اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. همچنین از زحمات همه افرادی که در پیروزی لیست شورای ائتلاف در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تلاش کردند، تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

سخنگوی شورای ائتلاف تصریح کرد: اگرچه ائتلاف در میان لیست‌ها و جریان‌ها پیروز انتخابات شد، اما آسیب‌شناسی ایام انتخابات، روش‌ها و فرآیندها مورد بحث قرار گرفت تا با ترمیم و برطرف کردن برخی مشکلات و نارسایی‌ها، ائتلاف مقتدرتر به کار خود ادامه دهد.

رسولی تأکید کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، برخلاف جریان‌های موسمی در ایام انتخابات مقطعی عمل نمی‌کند، بر همین اساس جلسات آن منظم و با دستور محتوایی مؤثر درباره مسائل کشور و نگاه به آینده به کار خود ادامه خواهد داد.

23215

پست بعدی

بندر امیرآباد پل اقتصادی کشور با اوراسیا می‌شود

پ سپتامبر 16 , 2021
ایسنا نوشت:‏ رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر در روندتوسعه مبادلات تجاری اوراسیا تاکید کرد. محمدباقر قالیباف در جریان بازدید از بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر با اشاره به انتخاب این بندر بعنوان دروازه ورود کشورمان به اتحادیه اوراسیا گفت: با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000