نماینده ادوار مجلس: اگر تیم اقتصادی دولت نمی‌توانند مشکلات را برطرف کند، کنار بروند

نماینده ادوار مجلس: اگر تیم اقتصادی دولت نمی‌توانند مشکلات را برطرف کند،  کنار بروند

روزنامه آفتاب یزد نوشت: ندیمی تاکید کرد:‌ اینکه بگوییم دولت‌ها نمی‌توانند (کاری برای کنترل بازارها و کاهش قیمت ارز کنند) حرف درستی نیست زیرا به هر حال دولت‌ها هستند برای اینکه بتوانند کاری انجام دهند.

ایرج ندیمی گفت: اینکه بگوییم دولت‌ها نمی‌توانند (کاری برای کنترل بازارها و کاهش قیمت ارز کنند) حرف درستی نیست زیرا به هر حال دولت‌ها هستند برای اینکه بتوانند کاری انجام دهند. اگر تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند کاری انجام دهد، امانت داری و صداقت ایجاب می‌کند که به کنار بروند. اما اگر دولت می‌گوید می‌تواند کاری انجام دهد باید چند اقدام صورت بگیرد.

نماینده ادوار مجلس افزود: یک پنجره باز رو به دنیا است که متاسفانه این پنجره روز به روز به روی کشورهای بیشتری در حال بسته شدن است. دوم اینکه کشور باید نسبت به حوادث منطقه ناخواسته خودش را شریک رفتارهای امثال پوتین نکند. از سوی دیگر در خصوص درآمد و هزینه دولت حداقل کاری که باید در خصوص بخش کارفرمایی خود انجام دهد این است که کل کار حاکمیت و قوه مجریه در حوزه اجرا تبدیل به نظارت، سیاست، حمایت و هدایت شود. مضاف بر این در رابطه با مسائل سرمایه‌گذاری ما باید با تحولاتی رو به رو شویم؛ باید سعی کنیم حداقل از ایرانیان خارج از کشور با تمهیدات، اصلاح قوانین و فراهم‌کردن امنیت بیشتری سرمایه جذب کنیم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

بی‌حجابی به برداشتن روسری ختم نمی‌شود، گام بعدی برهنگی و آزادی «همجنس‌بازان» است

پ دسامبر 29 , 2022
اعتمادآنلاین | روزنامه کیهان مدعی شد رسانه‌های اصلاح‌طلب خبر تشییع شهدای گمنام را سانسور کردند و دلیل آن را زاویه اعتقادی این «جریان غرب‌گرا» با شهدا دانسته است. این روزنامه نوشته این جریان به بی‌حجابی اکتفا نمی‌کند و بعد از برداشتن روسری سراغ برهنگی و آزادی «همجنس‌بازان» خواهد رفت. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000