۵ کشته و یک مصدوم بر اثر تصادف شدید دو خودروی سواری در اردبیل

۵ کشته و یک مصدوم بر اثر تصادف شدید دو خودروی سواری در اردبیل

اردبیل – رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از وقوع یک فقره تصادف در بامداد امروز ۲۳ شهریور در اردبیل و جان باختن ۵ نفر خبر داد.

مجید محمد غریبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۱:۲۷ بامداد امروز سه شنبه ۲۳ شهریورماه به دنبال تصادف دو خودروی سواری زانتیا با برلیانس در جاده اردبیل به آستارا، در محدوده فرودگاه اردبیل، متأسفانه ۵ نفر از سرنشینان فوت کرده و یک نفر دچار مصدومیت شد.

وی افزود: با استقرار نیروهای اورژانس استان در محل حادثه و بررسی وضعیت مصدوم حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، بلافاصله توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ اردبیل به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان انحراف خودروی زانتیا را دلیل اصلی این تصادف بنا به تشخیص پلیس راهور استان عنوان کرد.

کد خبر 5304287

پست بعدی

انتقاد از بازیگران مشهوری که پا در کفش نویسندگان کردند/ از بهاره رهنما تا گلاره عباسی و امیر آقایی

س سپتامبر 14 , 2021
روزنامه خراسان نوشت: به بهانه افزایش انتقادها از رمان تازه انتشار یافته گلاره عباسی، ورود سوال برانگیز چهره‌هایی مانند امیر آقایی، صابر اَبَر، لیلا اوتادی، بهاره رهنما و… را به عرصه نویسندگی و تولید آثار ادبی مرور کرده‌ایم. ادبیات وادی جذابی است که میل به قدم زدن در آن برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000