حجت‌الاسلام محمد قمی: خانم‌ها از حوزه هنر، حذف شدنی نیستند

حجت‌الاسلام محمد قمی: خانم‌ها از حوزه هنر، حذف شدنی نیستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با تاکید بر این‌که خانم‌ها در حوزه هنر، حذف شدنی نیستند، تعطیلی رشته تئاتر در هنرستان دخترانه سوره را موقت خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز (دوشنبه ۲۲شهریور) در نشستی خبری در تالار سوره حوزه هنری، در مقابل خبرنگاران حاضر شد.

او با تاکید بر این‌که کار اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، نشر خوبی‌ها است، گفت: «خوبی‌های مردم و بازنمایی فرهیختگی مردم را باید به خودشان بازگردانیم که این مسیر را جدی گرفته‌ایم.»

حجت‌الاسلام قمی در این راستا تاکید کرد: «ساختارهای فرهنگی، عرصه‌های هنری، سینما، کتاب باید در تبلیغ عمومی دین و نشر خوبی‌ها به کار گرفته شوند. تلقی ما از دین، خوبی مضاعف است چراکه خوبی، موجب توجه به مبدا خوبی‌ها خواهد شد.»

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، عرضه هنرمندانه را لازمه تبلیغ دین دانست و ادامه داد: «اگر زیبایی‌های مکتب دینی را زیبا معرفی کنیم، هیچ نگرانی بابت مورد توجه قرار نگرفتن نخواهیم داشت.»

او در پاسخ به یک پرسش درباره تعطیلی رشته تئاتر در هنرستان دخترانه سوره، توضیح داد: «اول باید بگویم که در حوزه هنر، خانم‌ها حذف شدنی نیستند اما موضوع آموزش نیروی انسانی مقاصدی دارد و ممکن است یک مجموعه در مدت زمان کوتاه برای اصلاح موضوعات و رفع نقاط ضعف، کار را متوقف کند تا ساختار اصلاح شود. در هنرستان سوره هم همین اتفاق رخ داده و موقتاً کار متوقف شده تا ضعف‌ها پوشش داده شود.»

۵۷۵۷

پست بعدی

دولت رئیسی دولت سوم احمدی نژاد است؟/ پاسخ یک اصلا ح طلب را بخوانیم

د سپتامبر 13 , 2021
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت آقای رئیسی دولت سوم آقای احمدی نژاد است چون الان 14 نفر از مسئولان دولت رئیسی یا در دولت احمدی نژاد وزیر بودند یا معاون وزیر. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره حضور پررنگ وزرای دولت احمدی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000