امدادرسانی به ۳۸۶ نفر در ۷۲ ساعت گذشته

امدادرسانی به ۳۸۶ نفر در ۷۲ ساعت گذشته

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر از امدادرسانی به ۳۸۶ نفر و انتقال ۱۷۳ مصدوم حوادث به مراکز درمانی در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر محمدی با اعلام گزارش عملیات امداد و نجات طی ٧٢ ساعت گذشته در سراسر کشور گفت: امدادگران جمعیت در این مدت ۲۸۱ حادثه را پوشش امدادی دادند.

وی با بیان اینکه ۳۸۶ نفر در این مأموریت‌ها خدمات امدادی دریافت کرده اند، افزود: با تلاش امدادگران جمعیت ۲۳۴ نفر نجات یافته، ۱۷۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۹۴ مصدوم نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ابراز داشت: طی ۷۲ ساعت گذشته امدادگران جمعیت در ۲۲ عملیات رهاسازی مشارکت داشتند که توانستند ۳۶ مصدوم سوانح ترافیکی را رهاسازی کنند.

کد خبر 5302175

پست بعدی

8 برند عطر محبوب و معتبر در سال 2021

ش سپتامبر 11 , 2021
در دنیای بسیار بزرگ عطرها، رایحه‌های متنوعی وجود داشته که همه افراد میل به کشف و استفاده از آن‌ها را دارند. در این میان عطرسازان کاربلد در دنیا هر سال، عطرهای جدیدتر و متنوع تری را نیز تولید کرده و به این لیست بلند بالا اضافه می‌کنند. اما قطعا کسانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000