این شهر در عزای فرزند ۱۵ ساله خود است

این شهر در عزای فرزند ۱۵ ساله خود است

ایسنا نوشت: سرپرست فرمانداری ایذه با اشاره به درگذشت "علی لندی" نوجوان فداکار، از اعلام عزای عمومی در این شهرستان در روز شنبه خبر داد.

حسن نبوتی اظهار کرد: در پی درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای، با هماهنگی‌های انجام‌شده با استاندار خوزستان امروز (۳ مهرماه) در شهرستان ایذه عزای عمومی اعلام می‌شود.

وی افزود: آیین تشییع پیکر این نوجوان فداکار امروز ساعت ۱۵ از میدان آزادگان به سمت گلزار شهدای بلوطک لندی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی لندی نوجوان ۱۵ ساله، روز ۱۸ شهریورماه در یک حادثه آتش‌سوزی برای نجات جان دو زن سالمند به دل آتش زد و دچار سوختگی شدید شد. این نوجوان فداکار پس از انتقال به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان انتقال یافت. در این مدت با دستور وزیر کشور روند درمانی و رسیدگی به این نوجوان پیگیری شد اما در نهایت بامداد روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

۴۷۲۳۱

پست بعدی

گفت‌وگوی محسن رضایی با قاضی زاده برای تایید شهادت علی لندی

ش سپتامبر 25 , 2021
ایلنا نوشت: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور از گفت‌وگوی خود با رئیس بنیاد شهید برای تایید شهادت علی لندی خبر داد. محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور درباره علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای نوشت: «فداکاری علی لندی عزیز، شهادت گونه بود و در تاریخ ایثارگری‌های این ملت بزرگ ثبت خواهد شد. با آقای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000