سرما و یخبندان ۳۹۰ شهر کشور را فراگرفت

سرما و یخبندان ۳۹۰ شهر کشور را فراگرفت

رئیس مرکز ملی پیش بینی، مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: سرما و یخبندان در ۳۹۰ شهر کشور را فراگرفت.

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی، مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت هوا در کشور اعلام کرد: همانطور که انتظار می‌رفت سرما و یخبندان بخش وسیعی از کشور را فرا گرفته و امروز کمینه دمای هوا در حدود ۳۹۰ شهر و ایستگاه هواشناسی به زیر صفر درجه رسیده است.

وی افزود: از این تعداد حدود ۲۰۰ ایستگاه دمای ۵- درجه و سردتر از آن و دمای حدود ۶۶ ایستگاه بین ۱۰- و ۲۷- درجه سلسیوس بوده است.

ضیائیان بیان داشت: در عین حال سراب در آذربایجان شرقی با دمای ۲۷- درجه سلسیوس سردترین ایستگاه هواشناسی کشور شد. پس از آن ایستگاه‌های فیروزآباد کوثر در اردبیل با دمای ۲۳-، فریمان در خراسان رضوی ۲۱- و تخت سلیمان در آذربایجان غربی با دمای ۲۰- درجه سلسیوس در رده‌های بعدی سردترین شهرهای کشور قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های عددی سرمای هوا حداقل تا صبح شنبه در کشور ادامه دارد.

کد خبر 5679579

پست بعدی

امیرعبداللهیان، استعفا داد؟

چ ژانویه 11 , 2023
برنا، از واکنش وزیر امور خارجه در جمع خبرنگاران به سوالی درباره شایعه استعفای خود، خبر داد. حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعه استعفایش، گفت: من چنین‌چیزی‌را نشنیدم و قویا تکذیب می‌کنم. وی همچنین در رابطه با فراخواندن سفیر عراق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000