رکورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن شکسته شد/ تکمیل ظرفیت تعریف شده در بسیاری از شهرها

رکورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن شکسته شد/ تکمیل ظرفیت تعریف شده در بسیاری از شهرها

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اعلام کرد که رکورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن شکسته شد.

به گزارش خبرآنلاین، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: از پنجشنبه شب که سامانه salamat.gov.ir برای دانشجویان و طلاب سراسر کشور باز شد تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه جمعه (۱۹ شهریور) بیش از ۵۰۰ هزار نفر ثبت‌نام و بلافاصله نوبت دریافت کرده‌اند.

بنابر اعلام مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت رکورد قبلی، ۱۳۰ هزار ثبت‌نام در یک شبانه روز بود. هم‌اکنون ظرفیت تعریف شده در بسیاری از شهرها پر شده‌ است. در حال هماهنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت افزایش ظرفیت ثبت‌نام هستیم. با توجه به حجم واکسن وارد شده به کشور قطعاً هیچ مشکلی برای نوبت‌دهی به کل دانشجویان و طلاب طی روزهای آینده نخواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: از تمامی عزیزانی که هنوز موفق به دریافت نوبت واکسیناسیون نشده‌اند، تقاضا می‌کنیم حتما طی دو تا سه روز آینده مجدداً برای ثبت‌نام و دریافت نوبت تلاش کنند و از مراجعه بدون نوبت یا در خارج از زمان به پایگاه‌های تزریق واکسن جدا خودداری کنند.

۲۳۵۲۳۵

پست بعدی

گران‌ترین خانه در آمریکا چقدر قیمت دارد؟/ قسط وام خانه عقب افتاد

ج سپتامبر 10 , 2021
فارس نوشت: کسی که گرانترین خانه در سراسر آمریکا را دارد ۱۶۵ میلیون دلار از قسط وام ساخت خانه را نداده و همین امر باعث شده تا دادگاه ورود کند. به گزارش CNBC، در حال حاضر یک عمارت بزرگ در شهر لوس‌آنجلس گرانترین خانه در آمریکا به شمار می‌رود و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000