کرونا بهانه ای شد برای جلوه گری ایثار پزشکان/تسریع در واکسیناسیون

کرونا بهانه ای شد برای جلوه گری ایثار پزشکان/تسریع در واکسیناسیون

رئیس جامعه دندانپزشکی ایران، اتفاق نامبارک پاندمی کرونا را بهانه ای برای جلوه گری ایثار پزشکان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجرنیا، شامگاه پنج شنبه در بیست و هشتمین اجلاس سالیانه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: متأسفانه جامعه پزشکی همواره در معرض هجمه‌های زیادی قرار داشت تا بتوانند جایگاه این حرفه را در نزد مردم تضعیف کنند.

وی افزود: با وجود اینکه همه می‌دانیم جامعه پزشکی یکی از خدوم ترین گروه‌ها و حرفه‌های شغلی است، اما بعضی‌ها تلاش می‌کنند جایگاه پزشکان را تضعیف کنند.

تاجرنیا با اشاره به پاندمی کرونا در کشور، گفت: اتفاق نامبارک کرونا بهانه‌ای برای جلوه گری ایثار پزشکان شد.

رئیس جامعه دندانپزشکی ایران ادامه داد: ایثار و همدلی‌ها خودش را به صورت عینی نشان داد، به طوری که در این دوره از فعالیت جامعه پزشکی، پرسشگری و مطالبات جامعه پزشکی نسبت به سازمان نظام پزشکی بیشتر شده است.

تاجرنیا با عنوان این مطلب سازمان نظام پزشکی همواره دغدغه سلامت مردم را دارد، گفت: نقطه عطف فعالیت‌های سازمان نظام پزشکی در پیرامون سلامت مردم، موضوع تسریع در واردات واکسن بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

صادق محصولی: با احمدی‌نژاد دیدار نکرده‌ام

پ فوریه 18 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی دبیرکل جبهه پایداری اعلام کرد محصولی و جبهه پایداری اهل بده و بستان نیستند برای همین ممکن است حرفهایی هم درباره ما بزنند. برخی می گویند اگر با ما وحدت کردید درست است ولی اگر وحدت نکردید وحدت شکن هستید! صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری انقلاب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000