اجراهای «برخط ماه و نوا»، به آواها و نواهای عاشورایی اختصاص پیدا کرد

اجراهای «برخط ماه و نوا»، به آواها و نواهای عاشورایی اختصاص پیدا کرد

هفتمین دوره پروژه موسیقایی «برخط ماه و نوا» که با محوریت اجرای آواها و نواهای عاشورایی، از تالار رودکی تهران پخش خواهد شد، میزبان ۱۳ اجرا از ۱۰ استان کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوره هفتم اجراهای «برخط ماه و نوا» توسط انجمن موسیقی و با حمایت دفتر موسیقی و مشارکت بنیاد رودکی، به مناسبت ایام سوگواری محرم و صفر به سوگ و آیین‌های عاشورایی اختصاص پیدا کرده است.

در این دوره، ۱۳ اجرا از ۱۰ استان کشور از جمله تهران، قم، گلستان، مازندران، گیلان، آذربایجان غربی، اصفهان، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی پخش می‌شود.

از جمله برنامه‌های این دوره از اجراهای «برخط ماه و نوا» می‌توان به شبیه‌خوانی، آیین‌های عاشورایی، غزل‌خوانی، سینه‌زنی و سوگواره‌ها اشاره کرد.

این اجراها از تاریخ ۱ تا ۴ مهر، هم‌زمان با اربعین حسینی پخش می‌شود که جدول پخش و پوستر اجراها متعاقبا منتشر خواهد شد.

۵۷۵۷

پست بعدی

سرلشکر صفوی: مشکلات یک شبه حل نمی شود؛ به دولت فرصت دهیم

چ سپتامبر 8 , 2021
مهر نوشت: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: با خواست و اراده مردم دولت مردمی روی کار آمده است، البته همه مردم باید بدانند که یک شبه نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد؛ باید به دولت فرصت دهیم. آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری اتحادیه‌های علوم جغرافیایی ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000