از داوران عصرجدید، به شدت دلخور هستم/ برخی هنرمندان، دغدغه خرید رب و ماکارونی دارند/ ما کمدین‌ها ۸ ماه است بیکاریم

5fc26e07b787b_5fc26e07b787c یک استندآپ کمدین در خصوص گذراندن روزهای کرونایی می‌گوید: من و همکارانم در حوزه استندآپ، عملاً هشت ماه بیکار هستیم.

رضا ذریه در گفتگو با خبر فوری به وضعیت نابسامان اقتصادی اشاره و اظهار کرد: شاید باورتان نشود برخی از هنرمندان، دغدغه خرید رب و ماکارونی دارند.

وی خاطرنشان کرد: ازطرفی به قدری جو حضور در بورس زیاد شده است که پیش خودم فکر می‌کردم جمعیت حاضر در بورس، از جمعیت کشور بیشتر است.

او به اهمیت خوب کردن حال مردم در این روزهای سخت تاکید کرد و گفت: در کل حال مردم خوب نیست و سعی می‌کنیم در این روزها با ساخت کارهای کمدی، مردم را شاد کنیم.

ذریه را بسیاری به سبب حضورش در عصر جدید می شناسند، جایی که ظاهرا خودش دل خوشی از آن ندارد. او می گوید: نیازی به حضور در عصر جدید نداشتم و نمی‌دانستم در عصر جدید قراراست داوری برای کارم صورت بگیرد. از داوران عصرجدید، به شدت دلخور هستم.

در ادامه گفتگوی کامل خبر فوری با رضا ذریه را ببینید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش عباس عبدی به خواستِ کیهان برای حمله به حیفا

د نوامبر 30 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی مسأله مهم‌تر از اصل ترور در ماجرای اخیر، نفوذ است. این را که نمی‌توان با حمله به حیفا یا هر جای دیگر حل کرد. این از اصل ترور مهم‌تر است و هر گونه تأکیدی بر این ترور بدون توجه به مسأله نفوذ گسترده اطلاعاتی، خودزنی است. عباس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000