این مرد جانشین سیدعلی اکبر محتشمی پور در نجف شد

این مرد جانشین سیدعلی اکبر محتشمی پور در نجف شد

جماران نوشت: شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی محمدسعید حکیم، معرفی مسئول دفتر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در نجف و دیدار با نماینده مقام معظم رهبری و سرکنسول ایران در نجف از برنامه های سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در سفر به نجف بود.

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) به نمایندگی از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی محمدسعید حکیم در نجف شرکت کرد.

معرفی و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین جنتی نیا به عنوان جانشین مرحوم سیدعلی اکبر محتشمی پور در دفتر نجف مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و همچنین دیدار با آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و حجت الاسلام و المسلمین سید رضی الدین کاظمی سرکنسول ایران در نجف از دیگر برنامه های کمساری در سفر به نجف بود.

23215

پست بعدی

وزیر ارشاد خواستار ارائه نظرات اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شد

د سپتامبر 6 , 2021
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با ایشان، مبنی بر اینکه "در مسئله فرهنگ ساختار فرهنگی کشور نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد" خواستار ارائه نظرات اندیشمندان، اهالی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه و مدیران باتجربه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000