رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی:فقط یک معتاد متجاهر از کرونا فوت شده است

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی:فقط یک معتاد متجاهر از کرونا فوت شده است

رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی می‌گوید بیشترین سؤالی که در سال جاری مردم از بهزیستی درباره مواد می‌پرسند در مورد «گل» و «تریاک» بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، فاطمه رضوان مدنی، رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: در سال ۱۳۹۹، در مجموع ۱۴۲۰ نفر معتاد متجاهر مبتلا به کرونا در مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ذیل آن گزارش شده است که از این تعداد ۱۴۸ نفر به مراکز درمانی ارجاع شده و یک نفر هم فوت کرده است.

او ادامه داد: در سه ماهه اول ۱۴۰۰ در مجموع ۵۸۸ نفر معتاد متجاهر مبتلا به کرونا در مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ذیل آن گزارش شده است که از این تعداد ۷۴ نفر به مراکز درمانی ارجاع شده و تاکنون مواردی از فوت گزارش نشده است.

متن کامل این گفتگو را اینجا بخوانید.

۲۳۵۲۳۵

پست بعدی

هیلاری منتل:‌ شرمسارم که در انگلیس زندگی می‌کنم

ی سپتامبر 5 , 2021
ایرنا نوشت: یلاری منتل نویسنده معروف انگلیسی از سیاست‌های مهاجرتی دولت بوریس جانسون اعلام انزجار کرد و گفت: شرمسارم که در انگلیس زندگی می‌کنم. هیلاری منتل نویسنده معروف انگلیسی که دو جایزه بوکر را در کارنامه دارد، در یک گفت‌وگوی مفصل با روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا اذعان کرد از رفتار دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000