خرید ماهی سرخو جنوب

این نوع ماهی در خلیج فارس محبوبیت بالایی دارد، معمولا ماهیان بالغ در اطراف صخره های مرجانی یافت می شوند، تغذیه های این ماهی از غذا های دریایی مانند میگو و خرچنگ است.

بعد از صید این نوع ماهی از لحاظ تازگی و کیفیت آن بسیا حائز اهمیت است، با توجه به تازه بودن هنگام خرید ماهی سرخو باید دقت کافی داشته باشید که ماهی مورد نیاز خود تازه و با کیفیت باشد.

این هم نوع ماهی دارای خاصیت های زیادی است که شامل جلوگیری از سرطان پروستات می باشد.

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات  مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

به دلیل چربی کم آن بهترین گزینه برای ورزشکاران می باشد زیرا با استفاده از این نوع غذا قند خون مصرف کننده به اعتدال می رسد.

فسفر موجود در این ماهی برای سلامت استخوان ها اهمیت زیادی دارد.

با استفاده از ماهی سرخو در وعده های غذایی خود دیگر نگران بیماری های قلبی خود نباشید زیرا این نوع ماهی برای مراقبت و سلامت قلب بی نظیر می باشد.

دهان ماهی سرخو نسبتا بزرگ بوده و کوهان دارد، این ماهی دارای 13-14 خار می باشد و گردن آن ها ضخیم و گوشتی است.

خواص ماهی سرخو جنوب

ماهی ها خواص های فروانی برای بدن دارند که هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت است. خواص درمانی ماهی سرخو جنوب باعث شده است طرفداران زیادی پیدا کند به خاطر داشتن ویتامینB6  و B12 خواص این ماهی را از بقیه ماهی ها متمایز کرده است.

ماهی سرخو منبع زیادی از سلنیوم دارد به خاطر ماده معدنی که دارد بدن انسان نیاز اصلی خود را از این ماهی دریافت می کند.

وجود سلنیوم در ماهی سرخو باعث درمان بیماری قلبی می شود و بیماری سرطان را کاهش می دهد.

زیستگاه ماهی سرخو معمولا در سواحل استان هرمزگان می باشد که در جزیره های صخره ای مانند کیش، هرمز و غیره زندگی می کنند.

صید این نوع ماهی سرخو جنوب در فصل انجام می شود، گوشت این ماهی دارای فسفر بی نهایت و اسید های چرب امگا 3 می باشد.

خصوصیت مهمی که دارد سلنیوم های موجود در ماهی سرخو باعث شده است 39 درصد خطر احتمالی سرطان را کاهش می دهد.

وقتی ماهی را تازه خریداری می نمایید باید آن را تمیز کنید و داخل فریز های خانگی قرار دهید مدت زمان انقضاء ماهی از زمان صید به مدت 6 ماه آن را می توانید داخل فریز نگه دارید. برای رفع یخ زدگی ماهی به هیچ عنوان از روش های زیر آب گرم کرفتن یا روی حرارت قرار دادن استفاده نکنید 24 ساعت قبل ماهی را بیرون گذاشته تا با دمای محیط یخ آن باز شود و سپس با پودر ماهی آغشته کنید تا برای آُماده پخت شود.

قیمت خرید روز ماهی سرخو اصل

با توجه به نوع بسته بندی و فصل صید ماهی سرخو اصل، قیمت خرید روز آن متفاوت می باشد و همچنین جالب است که بدانید زیستگاه اصلی این ماهی در جنوب ایران و اطراف جزیره های قشم، لارک، هرمز و کیش می باشد فصل اصلی صید این ماهی در اواخر پاییز و اوایل زمستان بوده و در این زمان اکثر صیادان منطقه به صید این ماهی مشغول می باشند.

امروزه به دلیل افزایش صید ماهی سرخو اصل، تجارت این ماهی به آسانی صورت می گیرد و باعث ارز آوری فوق العاده خوب آن برای کشور شده است؛ این ماهی مانند دیگر آبزیان منبعی از پروتئین بوده و افرادی که از مصرف گوشت امتناع می کنند و به مصرف غذا های سالم روی آورده اند به مصرف این ماهی علاقه ی زیادی دارند.

جالب است در هنگام خرید ماهی سرخو بدانید که میزان سلینیوم و اسید آمینه های این گونه ماهی نسبت به دیگر ماهی ها 40 درصد بیشتر بوده و به همین دلیل به میزان قابل توجهی می تواند از بروز سرطان و بیماری های مهلک دنیای مدرن امروزی پیشگیری نماید.

این ماهی دارای گوشتی نرم بوده و اکثر آشپزان حرفه ای برای پخت قلیه ماهی از گوشت این ماهی استفاده می نمایند، همچنین به دلیل نرمی گوشت آن کار را برای آشپزان آسان نموده و راحت تر آشپزی می کنند.

خوب است که از ظاهر این ماهی بیشتر برایتان بگوییم این ماهی وزنی سنگین دارد و وزن آن به 3 تا 4 کیلو می رسد، رنگ آن متمایل به صورتی می باشد و همچنین گردن این ماهی ضخیم و پر گوشت می باشد.

پست بعدی

میز اداری تک نفره حسن آباد

س سپتامبر 20 , 2022
برای خرید انواع تجهیزات اداری مانند میز مدیریت باید به ظرفیت آنها نیز توجه کنید، این بدان معنی است که طول میز اهمیت زیادی در استفاده صحیح و کارآمد از آن دارد، همانگونه که اشاره کردیم میزهای اداری 4 6 و 8 نفره مدلهای پرکاربردی هستند که هر کدام خصوصیات خاص خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000