رستوران‌ها عامل اصلی انتقال بیماری هستند/ باید ظرفیت حداکثر۵۰ درصدی ادارات رعایت شود

رستوران‌ها عامل اصلی انتقال بیماری هستند/ باید ظرفیت حداکثر۵۰ درصدی ادارات رعایت شود

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محسنی بندپی گفت: رستوران‌ها عامل اصلی انتقال بیماری هستند پس بنابراین باید در فعالیت این اصناف نظارت شود.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: تمام اصناف و ادارات موظف هستند که به دستور ستاد مقابله با کرونا توجه کرده و پروتکل‌ها و ظرفیت حداکثر ۵۰درصدی را رعایت کنند.

وی افزود: رستوران‌ها عامل اصلی انتقال بیماری هستند پس بنابراین در فعالیت این اصناف باید نظارت شود و همه موارد باید رعایت شود.

بندپی در ادامه گفت: هرکلاس و هر جمع بیشتر از۱۵ نفری تعطیل است؛ و هر اظهارنظری در مورد این قضیه که مدیریت کرونا ضعیف است کاملا غیر منطقی است، چون آمار و ارقام چیز دیگری نشان می‌دهد.

۲۳۵۲۳۷

پست بعدی

تینو صالحی از دردسرهای اجرای نمایش «تختی» می‌گوید

د جولای 5 , 2021
تینو صالحی که قصد دارد نمایشنامه «تختی» را در سال جاری روی صحنه ببرد، می‌گوید بسیاری از سالن‌دارها برای پرهیز از دردسر، از اجرای این نمایش پرهیز می‌کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تینو صالحی، بازیگر، نویسنده و کارگردان، از نگارش نمایشنامه «تختی» از منظری واقع‌گرایانه اما با فرمی غیررئالیستی خبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000