دولت محترم! قیمت ها را به ۲ هفته پیش برگردانید؛ لِه شدیم /به فکر برداشتن تحریم ها باشید

دولت محترم! قیمت ها را به ۲ هفته پیش برگردانید؛ لِه شدیم /به فکر برداشتن تحریم ها باشید

خبرآنلاین در سوالی از کاربران خود پرسیده بود که از نگاه شما «مهمترین اقدامات دولت در اولین روزهای کاری چه باید باشد؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کابینه سیزدهم با رأی نمایندگان مجلس یازدهم به ۱۸ وزیر پیشنهادی رسما کار خود را آغاز کرد ئ وزرا بلافاصله بعد از کسب رأی راهی وزارتخانه خود شدند و کار را به سرعت آغاز کردند.

برهمین اساس، خبرگزاری خبرآنلاین در سوالی از کاربران خود پرسیده بود که از نگاه شما «مهمترین اقدامات دولت در اولین روزهای کاری چه باید باشد؟»

به فکر برداشتن تحریم ها باشید!

برخی از کاربران خبرآنلاین، از رئیس جمهور درخواستند که تحریم ها را رفع و واکسن کرونا را وارد کند. مثلا، فردی نوشت:« واکسینه کردن مردم ایران تهیه دارو برای تمام بیماران معیشت مردم برداشته شدن تحریم ها و برقراری ارتباط خوب با تما دنیا در این صورت زندگی و روز گار مردم بهتر میشه.»

ایرانی نوشت:« مذاکره مثبت منجر به لغو تحریم و کاهش قیمت ارز به ۱۵ تومن و برخورد جدی با افزایش قیمتها.» علی هم پیشنهاد کرد:« سروسامان دادن به بازار سرمایه و پی گیری حقوق مال باختگان و جبران خسارت وارده.»

امیر شهبازی برای خبرآنلاین نوشت:« تحریم رفع نمی شود اونا راضی نمی شوند اول واکسیناسیون دوم هدفمندی یارانه(دلار ۴۲۰۰، یارانه های پنهان، خرید تضمینی ها) سوم بستن بودجه درست درمون سال بعد(تا اواسط اذر باید تحویل مجلس بدهد).»

همچنین کاربری نوشت:« قیمت ها را نه به دو سال پیش بلکه به دو هفته پیش برگرداند له شدیم از دست اینا!»

یوسف تیبانی هم برای خبرآنلاین نوشت:« با سلام اول باید بفکر برداشتن تحریم از کشورمان باشند و بعد سیاستی اتخاذ فرمایند که معشیت مردم اصلاح شود و دست اخلالگران و فرصت طلبان اقتصادی کوتاه شود به نظرم در اولویت است.»

دیگری هم نوشت:« واکسیناسیون حداقل ۶۰% جمعیت و جلوگیری از افزایش قیمتها.» فردی هم نوشت:« اقدام فوری مذاکره برای رفع تحریم ها و متوقف کردن تورم که هیچ اثر از توقف آن نیست. و کاهش قیمت دلار و تقویت پول ملی.»

یکبار و برای همیشه دروغ نگوییم

در این میان برخی از کاربران خبرآنلاین نیز از انتخاب برخی وزرا انتقاد کرده و از رئیس جمهور خواستند که با فساد مبارزه کند. به طور مثال، کاربری نوشت:« ما می خواستیم رییس جمهور جلوی رانت و پارتی و فساد رو بگیره و تخصص گرایی و همدلی و وفاقی که قولشو داده بود اتفاق بوفته با این وزرا و کابینه دیگه چیزی نمی خواهیم.»

دیگری هم نوشت:« برکناری مدیران فاسد و شروع مبارزه با فساد و رانت واکسیناسیون کووید جمعیت بالاتر مدیریت تورم افسارگسیخته سروساملن دادن به برجام و اف ای تی اف.»

کاربری هم که نامش را منتشر نکرده است، برای خبرآنلاین نوشت:« امروز رئیس جمهور اعلام کرد هیچ بن بستی نداریم. پس همه چی در امن و امان است و ما در توهم. حرفی برای گفتن باقی نمی مونه با این حرف ایشون.»

کاربری هم نوشت:« ‌با این وزیران‌ هیچگونه‌ امیدی‌ برای‌ بهبود شرایط‌ اقتصادی‌ نمی‌بینم‌ افراد بسیار کارامدتری‌ وجود دارند که‌ از انها استفاده‌ نشد.» سید نوربخش هم نوشت:« بیائیم یکبار و برای همیشه دروغ نگوئیم و پاک دست و درست کار و امین در همه کارها و زمینه ها باشیم.»

۲۷۲۱۵

پست بعدی

شورای نگهبان در نامه علت ردصلاحیت علی لاریجانی چه نوشته بود؟ /پرونده ردصلاحیت همچنان مفتوح

د آگوست 30 , 2021
شرق نوشت:گویا هنوز ابهامات ردصلاحیت علی لاریجانی در افکار عمومی از بین نرفته و با اینکه اکنون دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز کرده است، اما همچنان بحث چرایی ردصلاحیت فردی که ۱۲ سال رئیس مجلس بود و پیش از آن مسئولیت‌های مهمی مانند ریاست صداوسیما را برعهده داشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000