۴ پیام تسلیت برای درگذشت علی سلیمانی

۴ پیام تسلیت برای درگذشت علی سلیمانی

رییس و معاون سازمان صدا و سیما، رییس سازمان سینمایی حوزه هنری و انجمن بازیگران سینمای ایران، در پیام‌هایی جداگانه، درگذشت علی سلیمانی بر اثر بیماری کرونا را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار و ارسال پیام‌های تسلیت هنرمندان و مدیران فرهنگی برای درگذشت علی سلیمانی، همچنان ادامه دارد.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، صبح امروز (پنجشنبه ۲۱ مرداد) بر اثر کرونا درگذشت.

در همین ارتباط، علی عسکری، رییس سازمان صداوسیما، پیام تسلیت زیر را منتشر کرد:

«درگذشت بازیگر متعهد، پرتلاش و بااخلاق، آقای علی سلیمانی را تسلیت می‌گویم. نگاه حرفه‌ای، هنرمندانه و دلسوزانه و بازی پرانرژی و اثرگذار آن مرحوم ستودنی بود و همواره یاد او در اذهان مردم باقی خواهد ماند. از درگاه خداوند تعالی برای علی سلیمانی عزیز علو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده محترم ایشان، دوستان و همکاران عزیز او در تئاتر، تلویزیون و سینما صبر و اجر مسئلت دارم.»

همچنین، حمید شاه‌آبادی، معاون سیما، در پیام زیر، درگذشت علی سلیمانی را تسلیت گفت:

«درگذشت علی سلیمانی عزیز، از هنرمندان خوب و پرتلاش، بی‌حاشیه و متعهد، خسارتی دردناک و تاسف بار برای هنر ایران زمین است.
مرحوم علی سلیمانی، عشق به معارف و معنویات را با حرفه بازیگری همراه کرده بود و در این عرصه، شخصیت و جایگاه خاصی داشت.
نقش‌آفرینی در سریال‌های فاخر و ارزشمند سیما و ابراز ارادت عمیق به اهل بیت نبوت علیهم السلام به ویژه امام رضا(ع) و امام حسین(ع) او را محبوب دل‌های مخاطبان رسانه کرده بود.
اینجانب، درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.»

پیام تسلیت حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری هم به شرح زیر است:

«در نهایت تألم و اندوه، یکی دیگر از هنرمندانِ فهیم، نجیب و خوش‌سابقه عرصه فرهنگ و هنر ایران از میان ما پَر کشید.
چهره‌ای محبوب و خون‌گرم که همواره شورِ زندگی را در آثارش به یاد داریم و بارها با هنرنمایی‌اش، برای نسل‌های مختلف از مخاطبان خاطره‌سازی کرد.
هجران این بازیگر به داغِ جامعه هنری در از دست دادن بزرگان فرهنگ و هنرش در این دوران سخت، افزود و حسرتِ فقدانش را بر دل دوست‌دارانش بر جای نهاد. دریغ و هزاران دریغ که سینما و تلویزیون ایران از وجود او بی‌بهره شد.
ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این هنرمند، از درگاه خدای منّان، برای روح حسینی این محبّ اهل بیت، آرامش و برای خانواده و عزیزانش، صبر جمیل مسئلت دارم. ان شاء الله به برکت این روزهای معطر به نام سیدالشهداء (ع)، همنشین ایشان و شهدای کربلا باشد.»

در متن تسلیتِ انجمن بازیگران سینمای ایران هم، آمده است:

«بسیار دردناک و ناباورانه، همکار عزیزمان علی سلیمانی هم قربانی بیماری کرونا شد و از میان ما رفت.
شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران ضمن ابراز تالم و تاسف عمیق
درگذشت این بازیگر ارزشمند را به خانواده محترم ایشان ، همکاران گرامی و تمامی هنردوستان تسلیت عرض می‌کند.»

۵۷۵۷

پست بعدی

بازدید سرزده رییس جمهور از داروخانه ۲۹ فروردین ارتش+ عکس

پ آگوست 12 , 2021
حجت الاسلام والمسلمین رییسی عصر امروز با حضور در داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش، روند اقدامات انجام شده وفعالیت های این داروخانه را مورد ارزیابی قرار داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در این بازدید، ضمن تشکر از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000