نمکی: واکسیناسیون خبرنگاران هفته آینده به پایان می‌رسد/ اهالی سینما در نوبت واکسن

نمکی: واکسیناسیون خبرنگاران هفته آینده به پایان می‌رسد/ اهالی سینما در نوبت واکسن

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وزیر بهداشت با اشاره به زمان شروع و پایان واکسیناسیون گروه‌های خاص گفت که واکسینه کردن خبرنگاران تا هفته آینده به پایان می‌رسد.

سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معلمان با اشاره به اینکه گروه‌های جدید واکسیناسیون از امروز به تدریج برای گروه‌های مختلف آغاز می‌شود، بیان کرد: امروز واکسیناسیون معلمان و استادان آغاز می‌شود تا در مهر از ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها استفاده شود، همچنین رانندگان حمل و نقل عمومی اعم از مسیرهای هوایی، دریایی و زمینی واکسینه خواهند شد همچنین بیماران دیابتی و زندانیان در دستور کار قرار دارند.

او ادامه داد: واکسیناسیون خبرنگاران هفته آینده به اتمام می‌رسد همچنین اهالی سینما که در حال کار هستند اسامی شان دریافت شده و کار واکسیناسیون آن‌ها هفته آینده شروع می‌شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه‌های خاص تاثیری بر عملکرد واکسیناسیون گروه‌های سنی ندارد، بیان کرد: مراکز تزریق واکسن گروه‌های خاص هم جدا از سایر مراکز خواهد بود.

نمکی با اشاره به اینکه مشکلی بابت تامین واکسن نداریم، تصریح کرد: همینطور که از مرز تزریق ۴٣٠ هزار واکسن عبور کردیم روزهای آینده هم این روند تداوم دارد و از واکسن‌های برکت، پاستور و واکسن‌های وارداتی بهره می‌گیریم.

وزیر بهداشت درباره نگرانی خانواده‌ها به دنبال بازگشایی مدارس و واکسینه نشدن دانش آموزان گفت که در هیچ جای دنیا واکسیناسیون دانش‌آموزان را نداریم و به عنوان گروه‌های هدف در نظر گرفته نشده اند، اما تنها واکسنی که برای گروه سنی ۵ تا ١٨ سال جواب داده ، پاستور است که اگر پاسخ مناسب از آن بگیریم می‌توان از این واکسن استقاده کنیم.

نمکی تصریح کرد: خانواده‌ها بابد توجه داشته باشند که به هیچ وجه واکسیناسیون به معنای رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی نیست.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

ثبت رکورد ۴۳۵ هزارتزریق واکسن در کشور/ افزایش ۳۰۰ مرکز واکسیناسیون

پ جولای 29 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون کل وزارت بهداشت گفت: رکورد ۴۳۵ هزارتزریق واکسن در کشور زده شده است و طی چند روز گذشته آمار تزریق ها به بالای ۴۰۰ هزار رسیده است. ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در حاشیه واکسیناسیون استادان دانشگاه در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000