قتل عام یک خانواده با تفنگ

قتل عام یک خانواده با تفنگ

فارس نوشت: فرمانده انتظامی مرند گفت: صبح امروز ۳ نفر از اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای شهرستان مرند به وسیله اسلحه گرم به قتل رسیدند.

محمد جلیلیان اظهار داشت: در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ زنوز به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد اعضای یک خانواده ۳ نفره (پدر، مادر و دختر ۱۴ ساله خانواده) حوالی ساعت ۵ صبح امروز با استفاده از اسلحه گرم به قتل رسیده اند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان در محل حادثه، پرونده اولیه تشکیل و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این فاجعه هولناک به صورت ویژه آغاز شده که اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

پیشنهاد ۳۰۰ میلیارد تومانی برای کنترل روان آب‌ها در سطح اهواز

ش جولای 17 , 2021
شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان هواشناسی سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت آموزش و پرورش غلامحسین محسنی اژه ای ازدواج بارش باران قوه قضاییه وحید قبادی دانا کیفیت هوای تهران

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000