میزان وقوع رطوبت در خوزستان افزایش می یابد

میزان وقوع رطوبت در خوزستان افزایش می یابد

اهواز- مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی این استان خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر هفته جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان و در برخی ساعات وزش باد متوسط خواهد شد.

وی افزود: در این ایام به ویژه فردا و پس‌فردا رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شرقی و ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان عنوان کرد: همچنین از روز یکشنبه به دلیل ضرایب بالای ناپایداری احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی در مناطق جنوبی و مرکزی استان وجود دارد.

سبزه زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۴۸.۸ و ایذه با ۲۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۴۷.۸ و حداقل به ۳۰.۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5259794

پست بعدی

«دودکش» صدرنشین نظرسنجی جدید تلویزیون

ش جولای 17 , 2021
بر اساس نظرسنجی جدید سازمان صدا و سیما سریال «دودکش» پربیننده‌ترین سریال نیمه اول تیر ماه است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «دودکش ۲» که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، یک سریال ۲۵ قسمتی است. براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما از سریال‌های تلویزیونی نیمه اول تیر ۱۴۰۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000