«شهر فرنگ» آماده نمایش است

«شهر فرنگ» آماده نمایش است

فیلم کوتاه «شهر فرنگ» به کارگردانی علی‌رضا گودرزی و تهیه‌کنندگی محمدعلی محمدی بعد از طی کردن مراحل فنی آماده نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «شهر فرنگ» اولین ساخته سینمایی علی‌رضا گودرزی در فیلم کوتاه است که به تهیه‌کنندگی محمدعلی محمدی و در روستای آب اسک شهر لاریجان تولید شده است.

این فیلم داستان زن و مرد کر و لالی را روایت می‌کند که فولکس واگن‌شان را تبدیل به سینمای سیار کرده‌اند و با سفر به روستاهای دور افتاده ایران برای مردم روستاها فیلم نمایش می‌دهند؛ در یکی از آخرین سفرهایشان هنگام بازگشت درجاده‌ای کوهستانی با مردی سوار بر وانت نیسان مواجه می‌شوند.

فیلم «شهر فرنگ» با موضوع سینما، به عشق و انسانیت می‌پردازد و در ۱۵ دقیقه دیدگاه انسان نسبت به طبیعت و رابطه دوستی با حیوانات را به تصویر می‌کشد.

در این فیلم شکوفه عباسی‌نیا، مصیب زارعی، محمدعلی محمدی، طاها بهروزپور و آوا حاتمی به عنوان بازیگر حضور داشته اند.

کمپانی انگلیسیproduction film world پخش جهانی این فیلم را بر عهده دارد. این فیلم سومین همکاری مشترک بین Company Yoz و Productions Naqshineh است.

۵۸۲۴۵

پست بعدی

روحانی: ۱۰میلیون واکسن کرونا طی دو هفته آینده تزریق می‌شود /رعایت پروتکل‌ها پایین است

ش جولای 17 , 2021
رییس جمهوری گفت: بیش از ۷ میلیون واکسن دُز تزریق شده و دو میلیون دیگر هم توزیع شده است که اینها هم به تدریج تزریق خواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: به طور متوسط در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000