روحانی: ۱۰میلیون واکسن کرونا طی دو هفته آینده تزریق می‌شود /رعایت پروتکل‌ها پایین است

روحانی: ۱۰میلیون واکسن کرونا طی دو هفته آینده تزریق می‌شود /رعایت پروتکل‌ها پایین است

رییس جمهوری گفت: بیش از ۷ میلیون واکسن دُز تزریق شده و دو میلیون دیگر هم توزیع شده است که اینها هم به تدریج تزریق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: به طور متوسط در کشور ۴۸ درصد به پروتکل عمل می‌شود که این رقم خیلی پایین است. توقع این است پروتکل ۸۵ درصدی ۹۰ درصدی در کشور عمل شود.

وی افزود: رعایت پروتکل‌ها پایین است، ویروس هندی هم وارد شده، تابستان هم هست اجتماعات و دور همی ها هم باشد و در رستوران‌ها مراعات نشود و با این شرایط پیداست چه مشکلاتی برای مردم به وجود می‌آید.راه حل اصلی برای اینکه از جان مردم حفاظت شود، فاصله گرفتن از ویروس است و این موضوع همیشه باید به عنوان یک دستور مهم مراعات شود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایرنا بخوانید؛

* واکسن را هر چه بیشتر وارد کنیم می‌تواند موثر باشد. بیش از ۷ میلیون واکسن تزریق شده دو میلیون دیگر هم توزیع شده است که اینها هم به تدریج تزریق خواهد شد.

* در این هفته شش الی هفت میلیون دز دیگر وارد کشور می‌شود، در مرداد ماه مقداری تولید ذر داخلی هم می‌توانیم استاده کنیم. بدین ترتیب در یکی دو هفته‌ آینده حدود ده میلیون دز در دسترس داشته و تزریق کنیم و اگر در اختیار باشد تزریق آن هم در ظرف دو سه هفته می تواند انجام شود.

ادامه دارد

27215

پست بعدی

بیماریی که در کمین ۹ میلیون ایرانی است

ش جولای 17 , 2021
ایرنا نوشت: استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ۶ میلیون بیمار دیابت در ایران زندگی می‌کنند و تعداد آنها رو به افزایش است و در یک دهه آینده به حدود ۹ میلیون نفر می رسد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000