اختیارات رئیسی در مذاکرات هسته‌ای بیشتر از روحانی است؟

اختیارات رئیسی در مذاکرات هسته‌ای بیشتر از روحانی است؟

محمد سلامتی از چهره های سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که موضوع حل وفصل مسئله هسته ای در محدوده سیاست های کلی نظام قرارگرفته و از حدود اختیارات دولت خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد سلامتی از چهره های سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که بعضی ها می گویند ممکن است قدرت و اختیارات رییسی در مذاکرات هسته ای بیشتر باشد آیا به نظرتان چنین چیزی ممکن است یا خیر؟ گفت: همانطور که رهبری گفته دیپلماسی و سیاست خارجی فقط در وزارت خارجه و دولت نیست. چون موضوع حل وفصل مسئله هسته ای در محدوده سیاست های کلی نظام قرارگرفته ، و از حدود اختیارات دولت خارج شده ،لذا به نظر من موضوع قدرت و اختیارات جدید برای ریاست جمهور در این زمینه موضوعیت ندارد.

بیشتر بخوانید؛

سرنوشت برجام و FATF در دولت رئیسی/ مخالفان سکوت می کنند؟

27219

پست بعدی

اصلاح طلبی که در یاد مقاومت باقی خواهد ماند

ج جولای 16 , 2021
جماران نوشت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به مناسبت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور (ره) پیامی صادر کرد. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در بخشی از پیام خود به مناسبت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000