خبر نماینده مجلس درباره حقوق بازنشستگان

خبر نماینده مجلس درباره حقوق بازنشستگان

ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با تاکید بر این که «برای تصویب لایحه دولت مبنی بر دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان ایستاده ایم» گفت: از همه ظرفیت ها در این راستا بهره برداری می‌کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به عزم کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برای تصویب لایحه دولت مبنی بر دائمی کردن، قانون همسان سازی بازنشستگان لشکری و کشوری گفت: برای تصویب این قانون تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.

وی با اشاره به ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور افزود: براساس مفاد این قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، از ابتدای برنامه ششم باید اجرا می شد و در سال گذشته قدم های مثبتی برداشته شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: در تدوین برنامه ششم توسعه به عنوان یک سند لازم الاجرا که باید نقشه راه دستگاه های اجرایی کشور در تدوین برنامه ها و تحقق اهداف برنامه باشد، همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از اساسی ترین مصوبات بوده است.

وی ادامه داد: برای اجرای کامل و دقیق این قانون مکاتبات و جلسات متعددی با اعضای هیات دولت به ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شده است.

حاجی بابایی اظهار کرد: بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی بهترین سال های عمر خود را صادقانه صرف خدمت به کشور کرده اند و باید براساس افزایش های سنواتی دریافتی های شاغلان، حقوق ومزایای آنان افزایش یابد.

خبر نماینده مجلس درباره حقوق بازنشستگان

وی تاکید کرد: پاسخ به این مطالبه برحق بازنشستگان که تبدیل به قانون شده است، امروز یکی از متعالی ترین قوانین کشور است، که باعث آرامش خاطر و رضایت قشر پیشکسوت جامعه شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات همچنین گفت: همان گونه که برای تصویب ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور، علیرغم مخالفت هایی که بود، ایستادیم و برای تصویب لایحه دولت مبنی بر دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز ایستاده ایم و از همه ظرفیت ها در این راستا بهره برداری می‌کنیم.

حاجی بابایی گفت: اعتبارات لازم در بودجه سنواتی برای اجرای این قانون پیش بینی و مصوب و حتی برای تداوم همسان سازی منابع مورد نیاز در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بند (و) تبصره ۲ منظور شده که با تغییراتی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس ابلاغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و لحاظ ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در جزء (۱) بند (۲) تبصره (۲) تداوم متناسب‌سازی نیز از محل بخشی از منابع مذکور در حال اجرا است و هیچ تعهدی برای دولت و مجلس ایجاد نمی کند.

27219

پست بعدی

گرانفروشی ایرلاین‌ها ادامه دارد

د جولای 12 , 2021
ایسنا نوشت: در شرایطی که بیش از ۲۰ روز از افزایش غیرقانونی قیمت بلیت هواپیما می‌گذرد و قرار بود به دستور وزیر راه به نرخ سابق بازگردد، همچنان این گرانفروشی ادامه دارد و خبری از اصلاح آن نیست. از ابتدای تیر ماه قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی با افزایشی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000