معاون دادستان مرکز خراسان رضوی: حکم ۸۰ درصد «فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر» مشهد، ۲ سال تعلیق شد

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی: حکم ۸۰ درصد «فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر» مشهد، ۲ سال تعلیق شد

ایرنا نوشت: رحمانی گفت: این ارفاق شامل افرادی می شود که هیچ سابقه قضایی ندارند و تحت تاثیر فضای مجازی احساساتی و هیجانی شده‌اند.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: حکم بیشتر فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر مشهد که بیش از ۸۰ درصد پرونده‌ها را شامل می‌شود، با ارفاق به مدت ۲ سال تعلیق شد.

اسماعیل رحمانی افزود: این ارفاق شامل افرادی می شود که هیچ سابقه قضایی ندارند و تحت تاثیر فضای مجازی احساساتی و هیجانی شده‌اند.

وی اضافه کرد: برای این افراد کلاسهای توجیهی و دوره های مشاوره ای برگزار و اقدامات جهادی جایگزین مجازاتشان می شود و چنانچه در مدت ۲ سال جرمی مرتکب نشوند، سابقه قضایی برای آنها ثبت نخواهد شد.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی تاکید کرد: اغلب شرکت کنندگان در اغتشاشات اخیر، فریب خوردگانی بودند که به صورت موقت هیجانی شده و اقدام سازمان یافته ای نداشتند لذا سعی شد به آنها با صدور تعلیق حکم مساعدت شود.

رحمانی تاکید کرد: خانواده‌ها نیز باید بیشتر هوشیار و مراقب مراودات فرزندان خود باشند تا در دام دشمن گرفتار نشوند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد ابتدای آبان ماه نیز اعلام کرده بود، بیش از ۸۰ درصد دستگیرشدگان که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند و از روی احساسات وارد اغتشاشات شده بودند با صدور قرارهای تأمین مناسب آزاد شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پست بعدی

هدف چیست؟ / رزمایش مشترک نیروهای چهارگانه ارتش در تنگه هرمز

پ دسامبر 29 , 2022
تسنیم نوشت: امیر دریادار سیاری تاکید کرد: بی اثر جلوه دادن تحریم‍های تسلیحاتی علیه ایران با تسلیحات و تجهیزات بومی و در نهایت نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران از دیگر پیام‌های این رزمایش است. ، امیر دریادار سیاری در نشست خبری رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش با بیان اینکه رزمایش مشترک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000