دستگیری سارقان منزل در خیابان گیشا

دستگیری سارقان منزل در خیابان گیشا

ایلنا نوشت: رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان منزل در خیابان گیشا خبر داد.

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: شب گذشته در راستای ارتقای امنیت اجتماعی واحدهای عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۳۷ نصر به یک پراید با ۲ سرنشین مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: در گام نخست، ماموران کلانتری با گرفتن استعلام از پلاک خودرو متوجه شدند. متهمان سارقان حرفه‌ای خانه‌های غرب هستند و خودروی پراید سرقتی است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس با خودرو پراید سرقتی فرار کردند که ماموران کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک دقیق به چرخ خودروپراید ۲ سارق حرفه‌ای را متوقف و بازداشت کردند.

وی افزود: متهمان سابقه دار در بازجویی‌ها صراحتا به سرقت خودرو پراید در پوشش مسافر با تهدید راننده توسط سلاح اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی با توجه به بازبینی دوربین‌های مداربسته خانه‌های سرقت شده سارقان حرفه‌ای به ۳ فقره سرقت منزل به ارزش سی میلیارد ریال اقرار کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت: پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

چرا پرواز تهران نجف محبوب است؟

ی جولای 4 , 2021
نجف، یکی از مهم‌ترین میعادگاه‌های معنوی و مقدس برای مسلمانان و شیعیان جهان است. از این رو، درخواست سفر به این شهر مخصوصا از طرف ایرانیان بسیار فراوان است. شهری که حافظ پیکر مطهر امام اول شیعیان امام علی (ع) است، محبوب‌ترین مسیرش، پرواز تهران نجف است. زائران بسیاری به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000