تولید ماسک غیربهداشتی در پارکینگ/ توضیحات پلیس

تولید ماسک غیربهداشتی در پارکینگ/ توضیحات پلیس

فارس نوشت: رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک غیربهداشتی و پلمب واحد مربوطه خبر داد.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک غیربهداشتی و دستگیری مالک آن خبر داد.

سردار ذوالقدری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک ساختمانی، پارکینگ ساختمانش را تبدیل به کارگاه تولیدی ماسک کرده و ماسک های غیربهداشتی را به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت و تیمی از ماموران این معاونت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر دریافتی تایید و به مرجع قضائی نتیجه تحقیقات انجام شده منعکس شد، افزود: روزگذشته تیمی از ماموران این پلیس به همراه کارشناس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلامی به نشانی اعلامی اعزام شده و در بازدید از این مکان ۶۳ هزار ماسک غیر بهداشتی کشف کردند.

وی با بیان اینکه مالک کارگاه به نداشتن مدارک و مجوزهای قانونی معترف شد خاطرنشان کرد: با دستور قضائی کارگاه موصوف پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

راه موفقیت در استندآپ کمدی/ امیر کربلایی زاده از تجربیاتش می گوید

د ژوئن 28 , 2021
امیر کربلایی‌زاده هستم، متولد سال 1358 در تهران. فعالیت‌های هنری و نمایشی خود را از دوران دانش‌آموزی در مدرسه شروع کردم و همزمان در کلاس‌های آموزش تئاتر هم شرکت می‌کردم. در دانشگاه، تئاترهای دانشجویی زیادی کار کردم اما سال 77 بود که اولین تئاتر جدی‌ام را به‌نام «تلخ بازی قمردرعقرب» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000