کنکور ۱۴۰۰ بدون هیچ تغییر

60d96ace9316e_2021-06-28_10-53 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ بدون هیچ تغییری نسبت پارسال برگزار می‌شود.

فاطمه زرین آمیزی در خصوص کاهش سهم کنکور در موضوع پذیرش داوطلبان دانشگاه، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور یک سازمان مجری است و براساس قوانین بالادستی اقدام به برگزاری آزمون‌های مختلف و موظفی خود می‌کند و شرایط و تغییراتی که طی هفته گذشته توسط مراجع ذیصلاح و رسانه‌ها عنوان شد برای آزمون سراسری ۱۴۰۰ نیست.

وی افزود: همه آنچه در خصوص طرح ساماندهی سنجش و پذیرش دانشجو مطرح می‌شود مربوط به دو سال آینده است و آزمون سراسری ۱۴۰۰ بدون هیچ تغییری نسبت پارسال برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش تأکید کرد: هر تغییری برای آزمون‌های سراسری حداقل یک سال قبل به اطلاع ذینفعان آزمون رسانده می‌شود بنابر این داوطلبان با آرامش خاطر نسبت به حضور در جلسه آزمون اقدام کنند و نگران هیچ موضوعی در قالب تغییرات آزمون در سال ۱۴۰۰ نباشند.

پست بعدی

کاسبی جدید؛ فروش نوبت واکسن کرونا، ۸۰۰ هزار تومان!

د ژوئن 28 , 2021
روند تزریق واکسن کرونا کند است و افراد باید ساعت‌ها در صف انتظار بمانند. این انتظار گاهی به ۱۲ ساعت هم می‌رسد و برخی باید شب را در صف بخوابند. اماراهکاری وجود دارد، آنها می‌توانند نوبت واکسن را بخرند. صف‌های طولانی تزریق واکسن کرونا کسب‌وکار جدیدی ایجاد کرده است. افرادی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000