۴ روز مانده تا انتخابات/ زاکانی: اینکه می‌گویند رییس جمهور اختیارات ندارد و نمی‌گذارند کار کند، نادرست است

60c6e39545c84_2021-06-14_09-35 خبرهای انتخاباتی دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در این گزارش دنبال کنید؛ خبرهایی از ستادهای انتخاباتی نامزدها و کنایه و حرف و حدیث‌های رقبا.

خبرهای انتخاباتی ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، در این بسته خبری بروز می شود، با ما همراه باشید:

زاکانی در مسجد نارمک تهران: نباید اجازه داد سال ۹۲ تکرار شود
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه داد سال ۹۲ تکرار شود، گفت: پنج نامزد باید باهم صحبت کنند که مردم را گرفتار تشتت نکنند و باهم هم‌افزایی داشته باشند.

«علیرضا زاکانی » یکشنبه شب در مسجد جامع نارمک تهران افزود: انتخابات ریاست‌ جمهوری مهمترین انتخاباتی است که مستقیما با زندگی مردم ارتباط دارد و از بین انتخابات شورا، مجلس و ریاست جمهوری، انتخابات ریاست جمهوری ویژگی ممتازی دارد و رییس جمهوری به عنوان شخص دوم مملکت با اختیارات فراوان، امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه می‌گویند رییس جمهور اختیارات ندارد و نمی‌گذارند کار کند، نادرست است، رییس جمهور نفر اول اجرایی کشور است و اختیارات گسترده ای دارد و مهم‌ترین رکن انتخابات نیز مشارکت بالا است که باعث قوام نظام می‌شود و رأی بالا پشتوانه رییس‌ جمهوری است.

قاضی زاده هاشمی: بزرگترین فرصت ایران موقعیت ژئواستراتژیک آن در منطقه است
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بزرگ ترین فرصت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی، موقعیت ژئواستراتژیک و ژئوپلتیک ایران است

«امیرحسین قاضی زاده هاشمی» در برنامه «چهره به چهره» شبکه پرس تی وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه همانطوری که مستحضر هستید، سه ماه هست که جمهوری اسلامی ایران، مذاکراتی را در وین آغاز کرده است. این مذاکرات هدفش مشخص است؛ رفع تحریم ها و احیای برجام. تا لحظه‌ای که ما الان داریم صحبت می کنیم، این مذاکرات به نتیجه ملموسی نرسیده است. در صورت موفقیت شما در انتخابات، چه سیاستی را در برجام اتخاذ خواهید کرد؟ و از آن طرف، اگر ایالات متحده تحریم ها را رفع نکرد، چه سیاستی را در پیش خواهید گرفت؟

رئیسی: فقدان شفافیت از مشکلات جدی کشور است
سیّد ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور یافت و به پرسش‌های طرح‌شده، پاسخ داد.

این نامزد انتخابات در پاسخ به سؤالی در مورد شناسایی کانون‌های فساد و نحوه ریشه‌کن کردن آنها گفت: اجرای عدالت در تمام سطوح اجرایی کشور در این برهه زمانی ضرورت داشته و باید برای مردم ملموس باشد. ارتشا، رانت‌ خواری، زمین‌ خواری و … از زمینه‌های فساد است. یکی از مشکلات جدی کشور فقدان شفافیت است که با اجرای آن بسیاری از مسائل حل می‌شود. با مرتبط شدن سامانه‌های گوناگون دولتی می‌توان بر موضوع‌های مختلف مانند واردات و صادرات اشراف داشت.

به گفته رئیسی، با فعال شدن این سامانه دست خیلی‌ها قطع می‌شود. البته در برابر هر سامانه‌ای که بخواهد دست رانت‌خواران و فساد را قطع کند مقاومت خواهد شد.

در حال تکمیل…

پست بعدی

فروش آثار هنری سریال «فِرندز» با رمزارز

د ژوئن 14 , 2021
هنرمندی که آثارش در لوکیشن‌های سریال «فرندز» (دوستان) استفاده شده بود، برخی از این آثار هنری را با استفاده از نوعی از رمزارزها به فروش گذاشته است. در حالی که مدت زیادی از پخش قسمت ویژه سریال «دوستان» نمی‌گذرد، برتون موریس ـ طراح و گرافیست ـ برخی از آثارش که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000