آمریکا ۴۰ داعشی را از اردوگاه الهول به پایگاهش در حسکه منتقل کرد

60645d7c8c33a_60645d7c8c33d نیروهای آمریکایی ۴۰ عضو داعش را از اردوگاه الهول به پایگاه خود در حومه استان حسکه واقع در شمال سوریه منتقل کردند.

منابع محلی اعلام کردند، شش هواپیمای نظامی آمریکایی ۴۰ عضو گروه تروریستی داعش را که در اردوگاه الهول زندانی بودند به پایگاه الشدادی منتقل کردند.

به گفته این منابع، از میان این تروریست‌هایی که منتقل شدند دو تروریست عراقی به نام‌های زیاد ادریس معروف به ابوسیف العراقی متولد ۱۹۸۰ که با داعش در دیرالزور همکاری داشت و نجدت مسعود رضا متولد ۱۸۷۹ ملقب به ابوبکر الفراتی مسوول عملیات یورش در دیرالزور شناسایی شدند.

نیروهای کرد آسایش ۲۸ مارس از آغاز عملیات امنیتی گسترده در اردوگاه الهول خبر دادند و همان روز ۹ داعشی را طبق اعلام خود بازداشت کردند.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ممانعت از ورود به بوستان «سرخه‌حصار» در روز طبیعت

چ مارس 31 , 2021
شهردار منطقه۱۳ در جلسه هماهنگی برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: ورود به بوستان «سرخه‌حصار» در 13 فروردین روز طبیعت ممنوع است. مجتبی شکری در این جلسه با اشاره به دستور شهردار تهران و دستورالعمل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000