«کارآگاه علوی» به تلویزیون بازمی‌گردد + زمان و جزئیات پخش

60c5fbc8a487e_60c5fbc8a4881 پخش مجموعه تلویزیونی خاطره‌انگیز «کارآگاه علوی» در شبکه آی فیلم آغاز می‌شود.

با پایان مجموعه «غیرعلنی»، سریال «کارآگاه علوی» به کارگردانی و نویسندگی حسن هدایت از روز جمعه ـ ۲۸ خرداد ماه ـ از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

«کارآگاه علوی» با بازی احمد نجفی، مأمور اداره تأمینات است که در بین سال‌های ۱۳۰۸ تا ۱۳۱۴ مشغول انجام وظیفه در تهران است. داستان‌های این سریال اپیزودیک در چند قسمت به تصویر کشیده شده است: شروع دوباره، پی‌جویی یک جنایت، جواهرات گمشده، جنایت در خیابان پاستور، نامه‌ای به شاه، ترکمن‌ها، ماجرای لیستر، قتل در چاپخانه، پنج گلوله برای شاه، جنایت در تماشاخانه، قتل نخست‌وزیر، فرار و… .

یوسف مرادیان، سمیرا سیاح، مجید مظفری، رضا فیض‌نوروزی، ولی اویسی و رویا خلیل‌آذر دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «کارآگاه علوی» هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۰:۰۰ بامداد و ۰۸:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

پست بعدی

اروپایی ها مشتری کدام کالاهای ایرانی هستند؟

ی ژوئن 13 , 2021
رییس کنفدارسیون صادرات ایران با اشاره به اینکه صادرات ما به اتحادیه اروپا کاهش یافته می‌گوید نمی‌توان آمارها و عملکرد صادراتی کشور در سال‌های گذشته را بدون توجه به واقعیت‌هایی مانند تحریم‌های آمریکا ارزیابی کرد. محمد لاهوتی اظهار کرد: همانطور که در بخشی از مناظره‌های انتخاباتی مطرح شد، میزان تجارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000