⁩حداکثر فاصله بین دوز اول و دوم واکسن کرونا چقدر است؟

60be739e34576_2021-06-07_23-59 رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید ۱۹ درباره حداکثر فاصله بین دو دوز واکسن کرونا توضیح داد.

سوری در پاسخ به این سوال‌ که حداکثر فاصله بین دو دوز واکسن کرونا چقدر می تواند باشد، بیان کرد: با عنایت به وقفه ایجاد شده غیرقابل پرهیز در ادامه واکسیناسیون برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا، این سوال در جامعه در حال چرخش بوده که پاسخ آن برای رفع ابهام مردم ضروری است.

رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید ۱۹ در ایران ادامه داد: طبق تحقیق انجام شده در CDC آمریکا روی واکسن های تولید غرب این فاصله نباید بیش از ۴۲ روز باشد، در غیر این صورت واکسن اول تقریبا بی اثر و تزریق واکسن باید مجددا به عنوان دوز اول شروع شود.

سوری ادامه داد: پاسخ این سوال در باره واکسن های چینی و روسی و ایرانی را نمی‌دانیم ولی احتمالا همین قاعده برای واکسن های دیگر هم کمابیش مصداق دارد.

رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید ۱۹ درباره زمان دوز دوم واکسن‌ آسترازنکا انگلیسی که از کره جنوبی وارد ایران شده است، بیان کرد: البته آسترازنکا حداکثر زمان ترزیق بعد از دوز اول را ۱۲ – ۱۱ هفته اعلام کرده است.

پست بعدی

اصلاح طلبان نه از مهرعلیزاده حمایت می کنند و نه از همتی/ ریشه تمام بدبختی های کشور، نبود دموکراسی است/ آیا مرگ سیاسی اصلاحات نزدیک است؟

س ژوئن 8 , 2021
فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: اصلاح طلبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مهرعلیزاده و همتی حمایت نمی کنند. صادق زیبا کلام در گفتگو با خبر فوری با اشاره به رویکرد انتخاباتی اصلاح طلبان در قبال حمایت از محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی اظهار داشت: جریان اصلاح طلب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000