زمان پخش فصل جدید «دورهمی» مشخص شد

60bb0bc09614d_60bb0bc09614f تهیه کننده سریال «دورهمی»، از پخش سری جدید این برنامه با نام مسابقه بزرگ دورهمی از جمعه ـ ۲۱ خرداد ماه ـ خبر داده است.

ناصر قدیرکاشانی در این باره نوشت: پخش اولین قسمت از سری پنجم برنامه دورهمی از جمعه ـ ۲۱ خرداد ماه ـ آغاز می شود و این برنامه هر هفته جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه شب ها ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

تکرار این برنامه روز بعد در ساعات ۳، ۶ و ۳۰ دقیقه، ۱۱ و ۱۷ خواهد بود.

مهران مدیری در ویدئویی که اردیبهشت ماه امسال منتشر شد، اعلام کرد، در تدارک آماده سازی فصل پنجم از برنامه «دورهمی» با ساختاری جدید و متفاوت است.

او از به راه انداختن یک مسابقه خبر داده و عنون کرده بود، این مسابقه، پرسش هایی را در بخش های مختلف شعر، موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی و ادبیات مطرح می کند و با هدف ارتقاء سطح اطلاعات عمومی مخاطبان تدارک دیده شده است.

در این راستا از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و دانشجویان برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل آمده بود.

پست بعدی

دردسر عجیب جشن تولد داماد 32 ساله برای نوعروس 20 ساله !

ش ژوئن 5 , 2021
تازه داماد وقتی با آن همه مهمان در خانه‌اش روبه‌ رو شد، به جای خوشحالی جنجالی بزرگ راه انداخت. او که از این همه هزینه به خاطر یک تولد ساده، بشدت ناراحت بود، کار همسرش را نادیده گرفت و مهمانی را برهم زد. ماندانا هرگز تصورش را هم نمی‌کرد وقتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000