خبر‌های خیلی خوب درباره علی انصاریان

6013a40d84c97_6013a40d84c99 علی انصاریان، مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس در حال مبارزه با کرونا است و شرایط نرمالی را دنبال می‌کند.

دکتر هاشمیان، پزشک بیمارستان فرهیختگان در خصوص آخرین وضعیت علی انصاریان گفت: ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم شرایط پایدار علی انصاریان را کنترل نمایم. اگر چه ریه‌های ایشان درگیر شده، اما ما سعی کردیم ایشان را در وضعیت تهاجمی قرار ندهیم و ایشان بی هوش نیستند.

وی ادامه داد: به لطف خدا و دعای مردم ایشان می‌توانند صحبت کنند و کاملاً هوشیار هستند و کار‌های خود را انجام می‌دهند و تاکنون خطر آمبولی ریه ایشان را تهدید نمیکند. از مردم تقاضا داریم تا برای سلامتی ایشان همچنان دعا کنند و به حواشی توجه نکنند.

نکته امیدوارکننده انتشار اخبار امیدوارکننده از سوی پزشکان و دوستان علی انصاریان از محل بیمارستان فرهیختگان است که خبر از شرایط مناسب وی می‌دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گوهر خیراندیش از روی تخت بیمارستان به پرویز پرستویی چه پیغامی داد؟

ج ژانویه 29 , 2021
پرویز پرستویی، از قول گوهر خیراندیش که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، از مردم خواست که این بیماری را جدی بگیرند. در چند روز گذشته با ابتلا چند چهره هنری و ورزشی به کرونا و درگذشت مهرداد میناوند، هشدارها و توصیه‌های بیشتری درباره ابن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000