«بابا آدم»، روی صحنه چهارسو آمد

«بابا آدم»، روی صحنه چهارسو آمد

«بابا آدم» به کارگردانی لیلی عاج، به دو نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه و «بیماری خانواده میم» کارِ سروش طاهری پیوست که پیش از این در مجموعه تئاتر شهر، روی صحنه رفته بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج، از دیشب (چهارشنبه ۲۶ آبان) اجرای خود را در تالار چهارسو تئاتر شهر، آغاز کرد.

در نمایش «بابا آدم» که هرشب، ساعت ۱۸:۳۰ به مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود، امیرحسین شفیعی به عنوان تهیه‌کننده و جواد پورزند، الهام شعبانی، حمید محمدی، سیدجواد حسینی، شهروز آقایی‌پور، مهتاب محسنی، سیامک زین‌الدینی، رضا جوشنی و رامین قربانی، به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «بابا آدم، پای دیوار بلا نشسته و یه نفس بچه شو صدا می‌زنه، اون‌قدر آجر خورده تو سرش که به گرفتن جنازه پسرش هم رضایت داده و ..»

هم اکنون نمایش‌های «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه در تالار اصلی و «بیماری خانواده میم» به کارگردانی سروش طاهری در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر، میزبان مخاطبان تئاتر هستند.

«بابا آدم»، روی صحنه چهارسو آمد

۵۷۵۷

پست بعدی

هشدار چهره اصولگرا به رییسی/دولت جدید خود را عقل کل نداند

پ نوامبر 18 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمد صادق کوشکی تحلیلگر مسائل سیاسی درباره میزان رضایت مردم از دولت سیزدهم توضیحاتی را ارائه داد. محمد صادق کوشکی تحلیلگر مسائل سیاسی درباره میزان رضایت مردم از دولت سیزدهم گفت: اولین نکته این میزان از افزایش رضایت مردم از عملکرد دولت پیامی است که از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000