پادشاه اردن: فتنه خوابید

606dde3746525_606dde374652a پادشاه اردن امروز، چهارشنبه پیامی را به خطاب به ملت کشورش درباره تحولات مربوط به ولیعهد سابق این کشور منتشر کرد.

ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در این پیام تصریح کرد: گروه‌های فتنه در داخل و خارج خانه ما هستند اما فتنه تمام شد. شاهزاده حمزه بن حسین ولیعهد سابق به همراه خانواده‌اش در کاخ خود تحت نظارت من است. او به آداب و اصول آبا و اجدادی‌مان پایبند است.

پادشاه اردن تاکید کرد: روزهای گذشته سخت‌ترین و خطرناک‌ترین روزها علیه ثبات کشور ما نبود اما دردناک‌ترین علیه کشور ما بود.

او خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتم مساله شاهزاده حمزه را در داخل خاندان هاشمی حل و فصل کنم و این مساله را به شاهزاده حسن بن طلال واگذار کردم.

ملک عبدالله دوم تاکید کرد: ما با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم که باید مثل همیشه در برابر انها در خانواده بزرگ اردن متحد ومانند یک دست باشیم.

اخیرا نیروهای امنیتی اردن حدود ۲۰ تن از جمله برخی از نزدیکان شاهزاده حمزه را بازداشت کردند. آنها به تلاش برای کودتا متهم هستند اما شاهزاده حمزه ارتکاب هرگونه اقدام غیرقانونی را تکذیب می‌کند.

پست بعدی

جریمه پلاک‌های غیربومی در معابر داخلی شهرهای قرمز و نارنجی

چ آوریل 7 , 2021
رییس پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت منع تردد در جاده‌های کشور اعلام کرد که خودروهای با پلاک غیربومی در معابر شهری نیز جریمه می‌شوند. سردار سیدکمال هادیانفر درباره نحوه اعمال قانون خودروها با پلاک غیربومی درشهرها گفت: خودروهایی که پس از مهلت ۷۲ ساعته از زمان تغییر رنگ‌بندی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000