تاکید رییسی بر نقش گیلان در اجرای پیمان شانگهای

تاکید رییسی بر نقش گیلان در اجرای پیمان شانگهای

فارس نوشت: ​رئیس‌جمهور با بیان اینکه گیلان به لحاظ سرمایه هیچ‌گونه کم‌ و کاستی ندارد، گفت: استان گیلان در پیوستن به شانگهای و اتحادیه اوراسیا یک محور مهم است ولی برای بهره‌برداری از آن نیازمند شناسایی ظرفیت‌ها است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در پانزدهمین سفر استانی خود به گیلان در دیدار با نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مردم در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه گیلان دارای نخبگان خوبی در عرصه‌های مهم علمی و دانشگاهی است، اظهار کرد: صحبت‌های بسیار خوبی در این جلسه توسط نخبگان و اقشار مختلف جامعه مطرح و قطعاً تمامی دغدغه‌ها موردتوجه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نیروهای انسانی کارآمد، مؤثر و علمی در گیلان گفت: این استان سرافراز دارای ظرفیت‌های انسانی بسیار خوبی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و دینی ازجمله آیت‌الله بهجت، امینیان، احسان‌بخش و محمدی گیلانی بوده و وجود هشت هزار شهید در این استان گواه بر این مهم است.

رئیسی: راه آهن رشت-آستارا  از پروژه های مهم ملی است

بیشتر بخوانید:

رئیسی: راه آهن رشت-آستارا از پروژه های مهم ملی است

رییسی در گیلان: مهمترین دغدغه مردم بیکاری و معیشت است که سعی می کنیم آنها را رفع کنیم

رئیس‌جمهور با تأکید بر اهتمام دولت بر استفاده صحیح از برنامه‌های پژوهشگران در راستای حل مشکلات گیلان افزود: یکی از سؤالات مهم این است که آیا نتیجه بررسی پژوهشگران در راستای علت و دلایل فقر و بیکاری در گیلان به نتیجه رسیده یا خیر، و هیئت دولت این آمادگی را دارد تا نتایج بررسی‌های آنان را بکار بگیریم.

رئیسی با بیان اینکه گیلان به لحاظ سرمایه هیچ‌گونه کم‌ و کاستی ندارد، تصریح کرد: استان گیلان در پیوستن به شانگهای و اتحادیه اوراسیا یک محور مهم است ولی برای بهره‌برداری از آن نیازمند شناسایی ظرفیت‌ها است.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

بازار سهام سقوط کرد/ فرار ۳۶ هزار میلیارد تومان سرمایه از بورس در دوره رییسی

ج ژانویه 28 , 2022
اقتصادنیوز نوشت: در ۶ ماه اخیر و در بازه زمانی ۱۶ مرداد تا پایان دی ماه شاخص شاخص کل بورس بیش از ۱۲۸ هزار واحد معادل ۹ درصد نزول کرده است. شش ماه از شروع به کار دولت ابراهیم رئیسی می‌گذرد. در کوران تبلیغات انتخاباتی و مناظره‌های تلویزیونی بارها نامزدهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000