پیش بینی مسافرت ۷.۸ میلیون نفر در نوروز ۱۴۰۰ با حمل و نقل عمومی

604f6dc5128e0_604f6dc5128e3 وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش بینی ما این است که ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ایام نوروز از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه ستاد ملی بازآفرینی کشور در خصوص حاشیه شهر تهران اظهار کرد: در نوروز سال ۹۸ حدود ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از وسایل نقلیه عمومی اعم از هوایی، دریایی و جاده‌ای استفاده کردند و به سفر رفتند.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت‌ها و الزاماتی که وجود دارد و محدودیتی که به موجب مصوبات ستاد ملی برای کاهش ظرفیت ایجاد شده، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ایام نوروز یعنی از ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس نرخ تردد ساعتی در جاده‌های کشور که از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود؛ پیش بینی می‌کنیم تردد جاده‌ای از ۲۸ میلیون تردد در سال گذشته امسال به ۳۳ میلیون تردد در ایام نوروز افزایش یابد.

اسلامی افزود: این پیش بینی تشویق به سفر کردن نیست، چون وظیفه داریم آگاهی‌های لازم را در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار دهیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعلام ساعات کار واحدهای صنفی

د مارس 15 , 2021
ساعات کار واحدهای صنفی در سراسر کشور اعلام شد. رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص ساعات کار واحدهای صنفی اعلام کرد: برابر تصمیمات متخذه در شصتمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا که در ۱۸ اسفند ١٣٩٩ برگزار شد، ساعت کار واحدهای صنفی در شهرهای آبی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000