اعلام ساعات کار واحدهای صنفی

604f5d1e0d4d0_604f5d1e0d4d3 ساعات کار واحدهای صنفی در سراسر کشور اعلام شد.

رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص ساعات کار واحدهای صنفی اعلام کرد: برابر تصمیمات متخذه در شصتمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا که در ۱۸ اسفند ١٣٩٩ برگزار شد، ساعت کار واحدهای صنفی در شهرهای آبی و زرد مطابق دستورالعمل بند (م) ماده ۳۷ قانون نظام صنفی توسط کمیسیون نظارت هر شهرستان تعیین می‌شود.

سعید ممبینی افزود: ساعت کار اصناف در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی نیز مطابق دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود که در این زمینه آخرین مصوبه این ستاد به تمامی اتاق‌های اصناف ابلاغ شده است.

بنا بر اعلام اتاق اصناف وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی و مشتریان هنگام خرید تاکید و اظهار کرد: در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی با واحدهای صنفی متخلف برخورد قاطع خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت گوشت قرمز تازه در میادین میوه و تره بار اعلام شد

د مارس 15 , 2021
براساس آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت گوشت قرمز تازه داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد. در این نرخنامه که براساس آن قیمت گوشت تازه گوساله و گوسفندی بسته‌بندی در محل و بسته‌بندی شرکتی اعلام شده است، قیمت گوشت گوساله در میادین میوه و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000