تکذیب یک دروغ؛ سعید محمد شکایت می‌کند؟

سیاسی/ دفاعی 6044655c31a07_2021-03-07_09-02 یک کانال تلگرامی روز گذشته مدعی شده بود که سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران گزارشی مرتبط با یکی از مسئولان ارشد نظام را به فقهای شورای نگهبان ارسال کرده است.

حالا در تحولی جدید یک کانال تلگرامی دیگر با عنوان «آن سوی سیاست» به این خبر واکنش نشان داده و نوشته است « چندی است که کانالی «شبهه امنیتی» متصل به افراد خاص در راستای گرایش های سیاسی خود و ایجاد شکاف در جبهه انقلاب اقدام به خبرسازی های عجیبی می نماید.این کانال در راستای تخریب چهره های جبهه انقلاب می کوشد بر اساس سناریویی طراحی شده دروغ هایی را منتشر سازد.»

این کانال در ادامه نوشته است « در این رابطه یک منبع آگاه ضمن تکذیب این خبر بر شکایت سعید محمد از این کانال و مشخص شدن ریشه دروغ پردازی های آن تاکید کرده و گفت، این قبیل خبرسازی های کذب، صرفا در راستای تخریب چهره های انقلابی بوده و ریشه آن را باید در تلاش برخی قدرت طلبان دانست که برای رسیدن به مقصود خود اخلاق را ذبح و به بی اعتبارسازی جبهه انقلاب می پردازند».

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پزشکیان از اصلاح‌طلبان فاصله می‌گیرد/ وی فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده است

ی مارس 7 , 2021
سیاسی/ مجلس نایب رئیس مجلس در دوره دهم همکاری‌های تشکیلاتی خود را با میانه‌روهای دوره یازدهم آغاز کرده است. مسعود پزشکیان شاید کاندیدای جدی در رقابت‌های انتخاباتی 1400 به حساب نیاید اما این روزها نامش را زیاد می‌شنویم. آنطور که گفته می‌شود نقطه قوت او امکان بهره‌مندی از رای قومی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000