نماینده رهبری در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌ها

نماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌ها

ایرنا نوشت: حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: فرزندانی که از شهدا باقی ماندند در لطف الهی و جزو خانواده شهدا هستند و از طرف نظام مورد سرپرستی قرار خواهند گرفت.عزیزانی که در این حوادث آسیب دیدند کار درمان و تامین سلامتی آنان از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی و جبران خواهد شد و تدبیر رهبر معظم انقلاب در مورد خانواده این عزیزان پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهدای اهل سنت حوادث اخیر زاهدان اظهارداشت: با هدف عرض تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان آمده‌ام.
وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان مردمی با وفا، مومن، مهربان و دوستدار نظام و انقلاب هستند این عزیزان داشتند زندگی خودشان را می‌کردند و با چه هدفی برخی از افراد آرامش آنان را بر هم زدند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: عزیزانی در حادثه زاهدان از بین ما رفتند و خانواده هایشان داغدار شدند که این برای ما بسیار سخت است.
وی ادامه داد: بعضی از این افراد عضو فعال خانواده و برخی هم سرپرست خانوار بودند که در این حادثه جان خودشان را از دست دادند.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری اظهارداشت: به لطف الهی عزیزان شما که در این حوادث از دست رفتند خداوند از آنان ضیافت خواهد کرد و از رحمت الهی بهره‌مند می‌شوند.
وی بیان کرد: این عزیزان در ضیافت و رحمت الهی هستند و حضرت حق از آنان پذیرایی خواهد کرد و حال آنان به مراتب بهتر از این دنیا در نزد پروردگارشان است.

جانباختگان بی‌گناه حوادث زاهدان شهید محسوب شدند

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: جانباختگان حوادث اخیر زاهدان در فرهنگ نظام اسلامی و با عنایت رهبر معظم انقلاب اسم آنان در فهرست شهدا قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در گذشته که از این عزیزان به عنوان جانباخته نام برده می‌شود این مساله باعث رنجش خانواده‌های آنان بود که هم‌اینک با ابلاغ رهبر معظم انقلاب در فهرست شهدا قرار گرفتند.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری تصریح کرد: فرزندانی که از شهدا باقی ماندند در لطف الهی و جزو خانواده شهدا هستند و از طرف نظام مورد سرپرستی قرار خواهند گرفت.
وی بیان کرد: عزیزانی که در این حوادث آسیب دیدند کار درمان و تامین سلامتی آنان از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی و جبران خواهد شد و تدبیر رهبر معظم انقلاب در مورد خانواده این عزیزان پیگیری خواهد شد.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: کسانی که آتش این حوادث را روشن می‌کنند و کسانی که تحت تاثیر شبکه‌های بیگانه قرار گرفتند اینها مسببان اصلی این حوادث هستند.
وی تاکید کرد: استکبار جهانی و یک سری افراد نفوذی دشمن از مسببان اصلی این حوادث هستند و وسط این شلوغی‌ها حضور پیدا می‌کنند و فرزندان ما را به خاک و خون می‌کشند و وقتی یک آتشی روشن شد متاسفانه خشک و تر با هم می‌سوزند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری اظهارداشت: کسانی که در این حوادث کوتاهی و تقصیری داشتند بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب به آنان رسیدگی می‌شود.

وی تصریح کرد: از مردم که با جریانات خبیث همراهی نکردند و خط خودشان را جدا کردند تشکر می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به همراه هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان بگذارد.

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.

نماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌هانماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌هانماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌هانماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌هانماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌هانماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌هانماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌هانماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌هانماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌هانماینده رهبری  در دیدار خانواده شهدا و جانبازان اهل سنت حوادث اخیر زاهدان: ترک فعل‌ها و تقصیرها به دستور رهبری رسیدگی می‌شود + عکس‌ها

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

پست بعدی

از عبدالله کوثری و لیلی گلستان تا هادی خانیکی و مهدی نصیری؛ حمایت از مجموعه کافه‌کتاب آفتاب مشهد

د نوامبر 14 , 2022
بیانیه جمعی از فعالان فرهنگی کشور درباره «به‌تعطیلی‌کشاندن مجموعۀ کافه‌کتاب آفتاب» منتشر شد و ۱۳۴ نفر از صاحب نظران نیز این بیاینه را امضا کردند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیانیه جمعی از فعالان فرهنگی کشور درباره «به‌تعطیلی‌کشاندن مجموعۀ کافه‌کتاب آفتاب» منتشر شد که در ادامه این بیانیه را می‌خوانید: «آفتاب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000