واکنش یک اصولگرا به نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب

سیاسی/ سیاست داخلی 603a3b69d0539_603a3b69d0542 عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در واکنش به نامه اخیر رئیس دولت اصلاحات به رهبر معظم انقلاب گفت: برخی داخلی‌ها کار مشابه آمریکایی‌ها را تکرار نکنند .

سیدعلیرضا مرندی در واکنش به نامه‌نگاری اخیر خاتمی با رهبر معظم انقلاب و طرح مسائلی از قبیل مذاکره با آمریکا به عنوان راه حل مشکلات کشور و حمایت مجدد از محصورین سال ۸۸ اظهار داشت: این نامه‌نگاری از این جهت عجیب به نظر می‌رسد که در حال حاضر آمریکایی‌ها اینطور فضاسازی می‌کنند که ما اهل مذاکره و تعامل هستیم، در حالی که ذره‌ای از فشارهایشان را بر ملت ایران کم نکرده‌اند؛ در چنین شرایطی، برخی داخلی‌ها کار مشابه آنها را تکرار نکنند و یادشان باشد که چه خسارت عظیمی در سال ۸۸ به کشور وارد کردند.

وی افزود: تا پیش از شروع حوادث خرداد ۸۸، اوباما و غربی‌ها این آمادگی را داشتند که در موضوع هسته‌ای امتیازات زیادی به طرف ایرانی بدهند و به دنبال آن بودند که این مسئله حل شود، چون حضور مردم را در صحنه دیده بودند.

این نماینده اسبق مجلس خاطرنشان کرد: اما وقتی اعتراضات سال ۸۸ کلید خورد، فضا برای فشارهای بیش از حد و دوباره از سوی طرف‌های غربی فراهم شد و متأسفانه محصورین هم با اینکه فرصت چندباره برای جبران خطاهایشان داشتند، نه تنها از این فرصت استفاده نکردند، بلکه بر همان طبل فتنه کوبیدند.

مرندی تصریح کرد: من در آن ایام دو بار با آقای موسوی مکاتبه داشتم و یکبار هم در تماس تلفنی وی با بنده، این نکته را به او گفتم که طرح اظهاراتی مانند آنچه دو روز قبل از انتخابات در مصاحبه با نشریه تایمز مطرح کرده بود، عجیب به نظرم می‌رسید و تصور می‌کردم که این اظهارات ساختگی است، اما متأسفانه گذر زمان نشان داد که آنها چنین اظهاراتی را با اعتقاد مطرح کرده بودند.

واکنش یک اصولگرا به نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شیوه ایمان ورزی در جملات "به خودت و افکارت ایمان بیاور" چگونه است؟

ش فوریه 27 , 2021
یک استاد دانشگاه گفت: در ادیان ابراهیمی مومن یک چارچوب دینی را انتخاب کرده و در قالب آن ایمان می ورزد. اما در فرهنگ عصر جدید چارچوب های دینی یا کلا نفی می شوند و یا تلفیق و هماهنگ سازی بین چند چارچوب دینی بر اساس درک شخصی انجام می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000