پیام بازگشت امیرمهدی ژوله به تلویزیون

6040c3c03cded_6040c3c03cdef این روزها اعلام شده که بناست سریال چوب خط با بازی امیرمهدی ژوله که مدتی با تلویزیون قهر بود، روی آنتن برود.

امیرمهدی ژوله بعد از مدتی کدورت دوباره به تلویزیون برگشته و بناست سریال «چوب خط» با بازی او برود و او در صفحه شخصی خود نوشت: تلویزیون خونه من بوده. خونه بهترین خاطرات من. چه اون روزی که برره و مرد هزارچهره و در حاشیه و… براش مینوشتیم، چه اون روزایی که دورهمی و دیوار به دیوار بازی میکردم و چه خندوانه و استنداپ و اون مهر تکرار نشدنی که از شما گرفتم.

رابطه ما و تلویزیون در دوره ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد که قطعا بخشی از اون به خاطر بعضی بی توجهی ها یا قصور من بوده. حالا قراره به جای تکرار اون روزها و اتفاقات تلخ باز هم با هم کار کنیم. برای شاید لبخندی که گوشه صورتی خسته از این دوران بنشونیم.

این اظهارنظر ژوله البته از سوی دو طیف منتقدان تلویزیون و طرفداران آن مورد نقد قرار گرفت. منتقدان دوست نداشتند که ژوله به تلویزیون بازگردد و از آن طرف طرفداران تلویزیون هم معتقد بودند که تلویزیون جای افرادی نظیر ژوله که علیه صداوسیما سخن گفته، نیست و او به خاطر پول به تلویزیون برگشته و پس از پایان سریال دوباره رویه قبلی خود را ادامه خواهد داد.

بازگشت ژوله به تلویزیون می تواند مسیری تازه باز کند تا رابطه صداوسیما و هنرپیشه ها ترمیم شود و آنهایی که روزی تلویزیون خانه شان بود، پزهای روشنفکری را کنار بگذارند و اول از همه به خاطر خودشان، دوباره به خانه خود برگردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شرمن: بایدن به دنبال توافق طولانی‌تر و قدرتمندتر با ایران است/ برخی تحریم‌ها باید علیه تهران حفظ شود

پ مارس 4 , 2021
سیاسی/ بین الملل گزینه بایدن برای سمت معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: حتی اگر آمریکا به برجام بازگردد، واشنگتن باید برخی تحریم‌ها را علیه ایران حفظ کند. وندی شرمن، گزینه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، برای سمت معاون وزیر امور خارجه، گفت: حتی اگر آمریکا به برجام بازگردد، واشنگتن باید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000