سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا باید ابتدا به برجام برگردد بعد سر میز مذاکره بنشیند

سیاسی/ سیاست خارجی 603fe84dcee64_603fe84dcee68 سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر اینکه تاکنون تغییری در سیاست‌های واشنگتن دیده نشده، افزود: آمریکا پیش از هر اقدامی باید ابتدا به توافق هسته‌ای بازگردد.

سعید خطیب زاده شامگاه چهارشنبه در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: ایران تنها در شرایطی به تعهدات خود بازخواهد گشت که آمریکا و اروپایی‌ها به تعهدات‌شان در توافق هسته‌ای عمل کنند.

وی افزود: دیپلماسی بهترین راهکار موجود است و ما در قبال هر اقدامی، تحرک مناسب را خواهیم داشت. البته با مذاکره مجدد در راستای بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای مخالفیم.

خطیب زاده تاکید کرد: آمریکا باید در ابتدا به توافق هسته ‎ای بازگردد و پس از آن در مذاکرات حضور پیدا کند. به اعتقاد ما سیاست‌های ایالات متحده آمریکا هنوز تغییری نکرده است.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: این آمریکا بوده که بدون مذاکره با هیچ طرفی از توافق هسته ‎ای خارج شده، نه ایران! تنها راه‌حل این است که مذاکرات پس از بازگشت آمریکا به برجام، از سرگرفته شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مرگ ۲ شهروند کره جنوبی پس از تزریق واکسن آسترازنکا

چ مارس 3 , 2021
پس از مرگ دو نفر ازشهروندان کره جنوبی در پی تزریق واکسن کرونای آسترازنکا، مقامات این کشور خواستار بررسی فوری علت مرگ آنان شدند. مقامات کره جنوبی روز چهارشنبه دستور بررسی علت مرگ دو نفر از شهروندان این کشور را که بیماری پیش زمینه ای داشتند و در طی چند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000