واکنش وزارت ‌خارجه به خبرهای درگیری‌ سراوان در رسانه های پاکستانی

سیاسی/ سیاست خارجی 603897071ded3_2021-02-26_10-06 سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌های پاکستان درباره چگونگی وقوع درگیری‌های اولیه با قاچاقچیان سوخت در مرز مشترک ایران و پاکستان واکنش نشان داد.

سعید خطیب‌زاده با توجه به برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌های پاکستان درباره چگونگی وقوع درگیری‌های اولیه با قاچاقچیان سوخت در مرز مشترک ایران و پاکستان اظهار کرد: موضوع از طرف مقامات صلاحیت‌دار و مسئول در جمهوری اسلامی ایران تحت بررسی است و با توجه به تحویل جسد یک ایرانی طی صورتجلسه مشترک از سوی پاکستان به ایران این موضوع توسط مرزبانان درجه یک در دو کشور در دست بررسی است و بر اساس نتایج گزارشات آن‌ها اقدامات لازم توسط نیرو‌های مرزبانی در مرز‌های مشترک و وزارت امورخارجه به عمل خواهد آمد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نفوذ پول‌های کثیف به انتخابات ۱۴۰۰ به روایت سلیمی نمین

ج فوریه 26 , 2021
سیاسی/ انتخابات عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا صادقانه سخن گفتن با مردم در آستانه انتخابات را در افزایش رغبت آنها برای مشارکت در انتخابات مؤثر می‎‌داند. «انتخاباتی که در آن قشر اندکی، امکان مشارکت و رشد داشته باشند به هیچ وجه مطلوب نیست.» این پاسخی است که عباس سلیمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000