جشنواره موسیقی فجر؛ آمار مخاطبان ششمین روز

6033b69d0919c_6033b69d0919e ۹ هزار و ۵۲۴ نفر مخاطب از اجراهای اینترنتی ششمین روز سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر دیدن کردند.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، بر اساس آمار سایت های پخش اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، در ششمین روز جشنواره ۹ هزار و ۵۲۴ نفر اجراها را تماشا کردند.

اجرای گروه «بانگ نو» یک هزار و ۳۷ نفر، گروه های «هاوار» و «آیریتین» یک هزار و ۸۷۵ نفر، گروه «سپندار» یک هزار و ۸۴۳ نفر، دوئت «فراتا دی پالما» از ایتالیا ۳ هزار و ۲۳۱ نفر و «کُر تهران» و «کُر اردیبهشت» یک هزار و ۵۳۸ نفر در ششمین روز سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر تماشاگر داشتند.

اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر تا چهارم اسفند از سایت جشنواره و انجمن موسیقی ایران پخش می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با راز‌های پشت پرده نام‌های خودروسازی‌های معروف جهان آشنا شوید

د فوریه 22 , 2021
در پشت نام‌گذاری‌ خودروها یک تیم طراحی حرفه‌ای قرار دارد که نام‌های هوشمندانه‌ای را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. کمپانی‌های بزرگ خودروسازی در دنیا هرکدام دارای نام انحصار به خود هستند و یا بر روی محصولات تولیدی نام‌های خاصی می‌گذارند. در پشت این نام‌گذاری‌ها یک تیم طراحی حرفه‌ای قرار دارد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000