تحقیقات باید بتواند از هزینه های نظام سلامت کشور بکاهد

تحقیقات باید بتواند از هزینه های نظام سلامت کشور بکاهد

وزیر بهداشت، با اشاره به وضعیت بیمارستان های کشور در دوران کرونا، گفت: افزایش بهره وری تنها راه برون رفت از شرایط سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی، روز سه شنبه بیست و هشتم بهمن ۹۹ در جشنواره بیماستان بهره ور، با تاکید بر اهمیت بهره وری بیشتر از ظرفیت های بیمارستانی کشور، گفت: بهره وری و افزایش بهره وری تنها راه برون رفت از شرایط سخت کشورهای در حال توسعه است و باید به فکر انسان توسعه یافته باشیم که عامل اصلی توسعه یافتگی است.

وی با اشاره به کمبود نگاه بهره وری، افزود: امسال سختی را به لحاظ منابع مالی برای حوزه سلامت بود.

وزیر بهداشت با گلایه از هزینه های بدون بهره وری در نظام سلامت، گفت: تحقیقات در مملکت باید بتواند از هزینه های نظام سلامت کشور بکاهد.

نمکی با اشاره به گرفتاری هایی که در زمینه تامین هزینه های دارویی کشور وجود دارد، افزود: آیا با منابع محدود من حق ندارم انتخاب کنم.

وی ادامه داد:

تکمیل می شود…

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

پنتاگون: ۵ آمریکایی در حمله راکتی به اربیل زخمی شدند

س فوریه 16 , 2021
سیاسی/ بین الملل یک مقام وزارت دفاع آمریکا از زخمی شدن ۵ آمریکایی در حمله راکتی شامگاه دوشنبه به فرودگاه اربیل در شمال عراق و پایگاه آمریکایی مستقر در آن خبر داد. یک مقام وزارت دفاع آمریکا از شلیک ۱۴ راکت به پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل در حمله شامگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000